Nejnovější články

ZMĚNA ADRESY - NOVÝ WEB

By 10:00

Jak už to tak bývá, čas od času přijde čas, kdy se prostě, musíme se starými věcmi rozloučit a posunout se dál. I já to tak mám. Už před více než dvěma lety jsem chtěla přejít na vlatsní doménu, ale bála jsem se, takže jsem nakonec skončila na blogspotu a rozhodně toho nelituji. A nyní jsem konečně vytvořila svůj vlastní web na vlastní doméně, takže je to - chtěla jsem říct, že je to zase o něco málo jiné, ale není. Nemám placený hosting a místo toho stále používam blogger, protože mi vyhovuje (a taky je zdarma), tak proč to měnit, jediné co se změnilo je doména.

CathyChloupkova.cz

Na Mezi nebem a peklem jsem přecházela před dvěma lety z blog.cz a za ty dva roky se toho tady spoustu událo. A nejen tady, ale i v mém osobním životě. Ze středoškolačky se stala pracující osůbka. Taky jsem přečetla pár desítek nových knih a navázala nové spolupráce. 

Nebudu to tady už dlouho okecávat. Budu ráda, když zavítáte na nový web a případně se tanete mými čtenáři tam. Tady už se žádný další příspěvek neobjeví (možná jedna dvě recenze pro nakladatele pokud si to budou výslovně přát, ale to dám kdyžtak echo na FB). A seznam knižních blogerů se bude s největší pravděpodobností přesouvat také na nový web, takže se neusíte bát, že byste o něj přišli.

Mezi nebem a peklem mazat nebudu, ale již tu nebudu aktivní. 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0