Nejnovější články

Zase zpátky mezi svými...

By 11:00 ,


Zdravím vás moji drazí čtenáři,
nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou vám řeknu, že tenhle článek píšu o den dříve tj. 30.září (středa). Mám za sebou zhruba sedm hodin v "nové práci", kde se zaučuju a snad se zítra i dozvím, že mě šéf opravdu přijal a dá mi smlouvu - což by bylo vážně bezva. Ono je trochu matoucí psát zítra, protože pro vás je to vlastně dnes, takže aby nevznikaly zmatky, tak tím zítra-dneska je myšlen čtvrtek. Nebudu tady zatím zabíhat do podrobností a jenom řeknu, že je těch nových věcí na mě v "práci" vážně hodně, a že už mám v současné chvíli (20:30h) celkem slušnou migrénu. Každopádně jsem vás nechtěla zklamat a tenhle článek napsat.

Po "tichém" nečtecím období maturit jsem ke čtení opět našla chuť a dvě knihy jsem už zase přečetla a dokonce jsem již stihla sepsat i recenze. Takže nebojte v sopučasné chvíli pro vás mám připravené dvě ve wordu a další dvě čekají na přečtení. A v souvislosti s tímhle bych vám, pokud o to budete stát ráda sepsala, jak vlastně v mém podání vzniká recenze a co všechno musí přežít, aby se dostala až k vám - sem na blog. Takže mi kdyžtak pod článek napište, zda byste o takový článek stáli...

Jinak se budu snažit pomalými, drobnými krůčky blog maličko vylepšovat a dolazovat. Především chci ujednotit svůj styl štítkování, udělat si pořádek v tom, jaké knihy jsem recenzovala a jáké ne. Které články je potřeba smazat/upravit nebo jen lépe zařadit. A ráda bych začala psát nebo točit nějakou svoji rubriku na téma. A byla bych moc ráda, kdybyste mi i vy napsali nějaká témata, která by vás ve spojitosti se mnou zajímala... Mým prvním tématem o kterém budu psát budou asi právě recenze a jak mi ty nebohé článečky vznikají pod rukama a co vše musí přežít, aby se nakonec ukázaly na blogu. Samozřejmě budu vybírat i témata podle sebe, ale ráda bych i udělala něco vyložene pro vás, co vás zajímá.

PS: Jakékoli výhrady, připomínky, tipy...přání a jíné mi prosím piště do komentářů pod tento článek, nebo na email cathychloupkova@gmail.com

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0