Nejnovější články

Je to tam...a co teď?!

By 20:51

Áno, a je tu další z mých super šílených obrázků...
Technika mě zklamala - mimochodem vy taky, protože ste se neozvali, že se nic nezveřejnilo, takže to píšu dneska znovu.

Začnu asi tím nejdůležitějším. Jsem zdravá - teda v rámci možností. Mám maturitu. Ano. Nějakým zázrakem se mi podařilo odmaturovat na samé trojky. :3 Takže jeden stres už je z krku. A ne, raději se mě neptejte na moji "přípravu k maturitě" protože doteď nechápu své myšlenkové pochody.

Hledám práci. Ano. Jako čerstvá absolventka SPŠ Stavební v oboru Pozemní stavitelství, která má roční praxi v oboru hledám zaměstnání. Pokud víte o nějaké projekční kanceláři v Brně či okolí (Blansko, Letovice, Boskovice, Adamov...a podobně) tak mi neváhejte napsat - budu hrozně ráda. Moje vyhlédnuté místo totiž obsadili dřív, než jsem stihla odmaturovat. Smůla no.

Jsem tři dny nezaměstnaná. A je to divný. Naštěstí mou plnou pozornost zaujímá moje nové štěně Ben. Už jsem se zmínila, že jsem si v neděli (ano tuto neděli) dovezla štěně? Ne? Je to úžasný tvoreček. Kříženec bernskýho a retrívra. Už se za ty tři dny docela rozkoukal a není tak ustrašenej jako byl když jsem ho přivezla. Něco ho naučit je docela výzva a myslím, že ještě dlouho bude. Získat si jeho plnou pozornost je totiž job za všechny prachy. (Fotky přidávám na Instagramu pod hashtagem #chlupacekben )

A teď už o čtení a blogu. Řeknu to narovinu - v současné chvíli mám celkem odpor k písmenkům. Nejsem schopná číst po tom "maratonu" učení co jsem absolvovala na reparát a maturitu. Takže počátejte s tím, že tu bude do řijna mrtvo. Chtěla bych začít pomalu číst a dohnat všechny resty, ale rozhodně to nebudu tlačit na sílu. Čtu protože mě to baví a ne protože musím. Věřím, že vy, já i nakladatelé mnohem více ocení upřímnou a neodfláknutou recenzi než-li "něco" narychlo splácaného na koleně.

Ohledně blogu samotného - přemýšlela jsem, že bych hodila do háje záhlaví (to logo a ten prostor nad horním menu). Co vy na to? Jinak si myslím, že je blog ok co se týče vzhledu. Ne? Co se týče obsahu tak mám vícero poznámek a asi proběhne nějaké přetřídění článků, ale recenze zůstanou stále stejné, takže se nemusíte bát. Taky se blog pravděpodobně KONEČNĚ rozšíří a přeřadí - už to nebude jen knižní blog. Ale všeho do času. Zjistila jsem, že není vlbec kam spěchat. Struktura mých článků se stejně nemění a velké změny můžu dělat kdykoli. A pokud máte vy něco na srdci, co byste tu uvítali, nebo naopak oddělali. Na co byste zacílili nebo čemu se vyhnuli, určitě napište.

...BUDU SE TĚŠIT V ŘÍJNU...

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0