Nejnovější články

Jako ve snách..maturuju..

By 11:46

Ahoj všichni moji věrní čtenáři,
kteří již po několikáté snášíte moje pauzy, dovolené a jiné excesy.

Přemýšlela jsem už pár dní o tom, že by možná nebylo úplně od věci vám dát vědět, co se vlastně děje a proč. Ti kdož mají facebook a stránku Mezi nebem a peklem sledují už o některých věcech vědí. Ale vy tady ne, takže se do toho dám. Nevím, kolik jste postřehli v dřívějších článcích, takže to sesumíruju a napíšu komplet.

Začnu asi od začátku, a to čtvrtým ročníkem na střední. Nikdy jsem nebyla vzorný student, co by do školy chodil každý den. A ne, opravdu to nebylo proto, že bych byla záškolačka nebo lajdák. Za moje časté absence mohly migrény - tedy po většinu času, kdy mě zrovna nenavštívila Matka Příroda a já neměla pocit, že umřu. Ano, vím, že přeháním, ale jen trochu a věřím, že nejedna slečna mi dá za pravdu. Každopádně jsem kromě do školy chodila i na brigádu, kterou mám zároveň jako praxi. Všechno šlo parádně. Známky se celkem daly a i brigádu jsem celkem stíhala. No, a pak přišlo jaro, kdy se mi podařilo si potrhat vazy v pravém koleně a všechno šlo do kytek.

Ve škole jsem se neukázala týdny, protože dostat se 40km do školy, když máte potrhané vazy je opravdu nereálné, pokud se zrovna někdo nenabídne, že vás bude vozit autem - nikdo se nenabídl. Takže jsem většinu jara strávila doma. Asi vám nemusím říkat, že mi z toho pak už celkem hrabalo a rozhodně jsem to s přípravou do školy nepřeháněla.

Když jsem pak mohla do školy, tak to byl pěkný frmol. Učitelé ode mě měli minimum známek a já měla v hlavě minimum vědomostí a nulovou touhu se něco narychlo učit. Tudíž se stalo, že jsem k jarnímu termínu maturit nakonec nešla. Nebudu vám lhát a tvrdit, že jsem se celé 4 měsíce prázdnin horlivě učila - není to pravda. První dva měsíce jsem pořád někde jezdila a užívala si prázdnin a volna zatímco se moji spolužáci potili u maturity. Třetí měsíc mám tak nějak v mlze a učit jsem se začala až 14 dní před oním reparátem.

Chcete super správu? 14 dní jsem se (samozřejmě, že jen chvilkama) učila 5 maturitních otázek na reparát, který jsem měla 26.srpna... a pak se objevili na konci srpna termíny maturit a mě málem kleplo, když jsem zjistila že: 2.písemná z češtiny, 3.písemná z angličtiny, 7.praktická, 11.ústní ze 4 předmětů... Pro mě, jakožto někoho, kdo přes prázdniny na učení ani nehráb to byl málem infarktový stav. Dneska je 6., zítra mě čeká praktická zkouška a ehm.. do pátku se musím naučit (v mým případě aspoň stihnout přečíst) 95 maturitních otázek. Upřímně vám říkám, že pokud si to nestihnu aspoň jednou přečíst, tak nemám šanci. Někde v mozku střípky oněch informací mám, ale je potřeba je "obnovit a vydolovat". A ty tak si myslím, že pokud nedostanu nějakou dobrou otázku, tak nemám šanci. Tudíž nervy žádné a postoj ala - tak se tam jdu podívat a zkusit to, protože můžu jen získat.

Vlastně je docela zvláštní, že nejsem úplně vynervovaná. Obvykle bývám příšerně vyklepaná už kvůli tomu, že mám jet na noc na nějaké místo, kde jsem nikdy nebyla. Ano, jsem hrozný stresař. Každopádně očekávám, že se nervy dostaví s lehčím týdenním zpožděním.

Kolem a kolem jsem vám vlastně chtěla říct, že maturuju a tudíž na čtení ani blog nemám čas a ani náladu. Pravidelně teď mívám migrény a jsem unavená jako kotě. Pokud si vzpomenete tk budu ráda, když mi budete držet palce jak s maturitou, tak hledáním práce - do školy už rozhodně nejdu. Na blogu mě očekávejte nejspíš koncem září. Na facebooku vás budu průběžně informovat pořád.

SLEDOVAT MĚ MŮŽEŠ:

PS: Pokud vše vyjde jak si představuju, tak se o Vánocích těšte na překvapení.
PPS: Můžete mi dolů do komentářů napsat 3 vaše TOP knihy, které máte z nějakého důvodu rádi a zkuste mi i napsat proč je máte rádi. Pár z vás poté odměním.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0