Nejnovější články

Tipy a názory (7) - Baronet (ČERVENEC - PROSINEC 2015)

By 19:02 ,

Už je to nějaký ten pátek, co jsem pro vás měla nějaké tipy a názory. A protože dnešní poštou dorazil ediční plán od Baronetu, tak byl večerní článek jasný. Víte, že já píšu nejen chválu, ale i kritiku či prostě své osobní, subjektivní myšlenky a domněnky...takže se nudit rozhodně nebudete.


Anděl spásyČtyři vteřiny rozhodnou
Začala bych zlehka a to "středověkou romantikou" - jak tomuto druhu četby říkám já - u které mě docela dost nalákala anotace. Ano, opravdu čtete správně - četla jsem anotaci a navíc se mi líbila. ANDĚL SPÁSY se tváří jako příjemné večerní čtivo. / Baronet

Oproti tomu ČTYŘI VTEŘINY ROZHODNOU patří do série, která má nádherné obálky, ale anotace mi zní tak...kýčovitě a tuctově. Tahle série prostě není pro mě. / Baronet

Ve víru rockuVzdej se mi
VE VÍRU ROCKU...Série v ringu se mi neskutečné líbí. Bohužel jsem se zatím nedostala dál něž k druhému dílu - všichni mě straší, že třetí díl je naprd. Každopádně tento díl si podle anotace rozhodně přečtu, protože mi něco říká, že onen Mackenny bude pěkný blbec, kterého budu mít chuť nakopat do...no však víte. Čas od času je prostě dobré si najít knihu u které víte, že se budete rozčilovat. / Baronet

VZDEJ SE MI - Bože snad jste nečekali, že se četby téhle knihy vzdám?! Roxy mi v minulém díle přišla jako moc fajn osůbka co se rozhodně nebojí jít proti proudu. A řekněme, že i on udělal určitý dojem - i když podle anotace to opět vypadá, že mu budu chtít nakopat zadek. / Baronet

Archerův hlasMighty Storm - Bouřlivák
ARCHERŮV HLAS mě zaujal obálkou. Myslím, že ne jen mě (nestyďte se dámy)... Hezká mužská záda, decentní popisy...prostě nádherná obálka...Jen se bohužel hodně bojím, že to opět nebude četba pro mě. :( Jakože, zdá se mi, že to bude až moc...citlivý..a to není zrovna můj šálek kávy. / Baronet

MIGHTY STORM - BOUŘLIVÁK Tak tohle je kniha nebo spíš série, která přesně ukazuje, jak Baronet umí vybírat knihy, protože tuhle knihu prostě MUSÍM mít nebo alespoň přečíst. Jsem zvědavá na českou obálku (pochybuju, že nechají obálku takovouto) / Baronet

Král bez srdceLeo
KRÁL BEZ SRDCE..Ehm, četl někdo tu anotaci? Upřímně...sakra tohle je popelka jak vyšitá. Chtěla jsem napsat, že dost pochybuju, že zrovna o tohle bude zájem....ale začínám uvažovat, že bych si to přečetla taky.

LEO je opět nádherná jednoduchá obálka...ale po přečtení anotace si nemůžu pomoct a vrhám na knihu nedůvěřivé pohledy...vážně nevím, jestli zrovna ona by mě mohla zaujmout a překvapit. / Baronet

Láska pod parouTajemné touhy
LÁSKA POD PAROU...Neoslnila mě Jako led a myslím, že mě neoslní ani tohle. Takže tuhle knihu ráda vynechám. / Baronet

TAJEMNÉ TOUHY mě k sobě vábí tajemnou anotací z které nedokážu vyčíst, jestli se mi to bude líbit nebo ne. Takže tuhle knihu asi ve slabé chvilce prubnu. / Baronet

Obejmi mě
OBEJMI MĚ - Předchozí díly jsem nečetla, ale tady mě anotace nalákala tak moc, že si je přečtu. Myslím, že to bude velmi roztomilá kniha :3 / Baronet

Ještě mě zaujala OSUDOVÁ NÁHODA, ale o té už jsem tuším mluvila minule... Četli jste už některou ze zmíněných knih a (ne)líbila se vám? Podělte se o svoje dojmy..;) :) A jaké knihy zaujali vás? :)

Jak vidíte je toho docela dost. Troufnu si říct, že nejvíce knih, které bych chtěla je právě od Baronetu.

Zdroj: https://ukazky.baronet.cz/EP2015_2/

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0