Nejnovější články

PRÁZDNINOVÝ KNIHOMOL 3 - (2015)

By 12:09

Ahoj všichni!
Už před časem jsem sem dávala banner k Prázdninovému knihomolovi 3 (2015). Jelikož tímhle rokem se školou končím a prázdniny jsem měla (mám) čtyřměsíční, tak jsem se rozhodla, že se prázdninového knihomola letos už nezúčastním.
Jelikož je mi líto banner nechat jen tak ležet v počítači, tak vám - kdo chcete v PRÁZDNINOVÉM KNIHOMOLOVI pokračovat - ho sem dám k volnému použití. A kdo chcete, můžete mi hodit do linkovače odkaz na blog, kde se PRÁZDNINOVÝ KNIHOMOL 3 objeví, abych se mohla kouknout.





Já osobně jsem od května přešla na (MĚSÍČNÍ) KNIŽNÍ VÝPIS, kdo chcete můžete přejít se mnou, nebo není problém, abych i na nový školní rok udělala banner STUDENTA KNIHOMOLA a nebo si můžete vytvořit něco vlastního. To už je na vás. :) Banner jak k Prázdninovému knihomolovi, tak k Měsíčnímu výpisu je volně použitelný - jen ho nějak razantně neměňte, nebo mi napište kdybyste ho chtěli změnit. a jako obvykle budu ráda, když mi hodíte odkazy na váš blog, kde se KNIŽNÍ VÝPIS objeví.




Přeji hezké prázdniny všem...
Vaše Cathy.. 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0