Nejnovější články

LETNÍ KNIŽNÍ HOP 2015 - VYHLÁŠENÍ

By 23:27 , ,

Máme 16.července (přesně 0:49 ráno) a já se nedočkavě pouštím do pročítání vašich soutěžních odpovědí. Soutěžících se zúčastnilo celkem sedmnáct, což je poměrně málo – zato větší šance vyhrát pro zúčastněné. Řekla bych, že většinu odradilo to, že jsem (jako každoročně) neukázala ceny a vlastně neřekla, o co se soutěží. A víte proč? Protože přesně podle tohoto poznáte pravidelného návštěvníka a nadšence (tedy většinou) blogu.

Oprava - zúčastnilo se vás 23, ale číst vás umí jen 17, jinak si nedovedu vysvětlit, proč se 6 z vás nezapsalo do linkovače. Dobře, to vyznělo dost hnusně, ale já to fakt nechápu. Jdu si pročíst odpovědi a dle toho uvidím, zda vás 6 (ano ti kdo nesplnili zadané body) posunu do slosování o ceny. A jsme opět u toho. Ne, nebudu posuzovat, zda je to kritika nebo ne, ale to, že z vaší odpovědi – tím jak je napsaná – poznám, zda jste nad tím aspoň malou chvilku přemýšleli a dali si s tím tu práci – což je pro mě důležité a vážím si toho.

Hned tady dole, je dnes točené video. Na mobilu to vypadalo fakt dobře, ale když na to koukám teď, tak je to poměrně hodně světlé. Taky tam první polovinu videa vůbec nemluvím k věci, ale snad vám to nebude příliš vadit - video je opravdu kraťoučké...


Všech odpovědí na mé otázky si moc vážím a cením. Opravdu mě některé dojaly a hrozně potěšily. Takže děkuju, mám vás hrozně moc ráda! A protože jsem po vás chtěla v soutěži zpětnou vazbu, tak i já mám pro vás pár odpovědí a reakcí na vaše rady, tipy a odpovědi.

ODPOVĚDI:
  • Zvětšit písmo v zápatí - Písmo v zápatí zůstane. Mimo jiné mám v zápatí knihkupectví, nakladatelství a jiné firmy, se kterými spolupracuji a nepřišlo by mi fér, abych jejich propagaci zmenšila. Vlastně uvažuji, že dám na blog někam i jejich loga.
  • Změna designu - Nemám problém změnit design…Jen mi nahoďte nějaké tipy, co by se vám líbilo, protože mě se současný (až na záhlaví) docela zamlouvá, takže mě nic nenapadá.
  • Že bílá někdy oslepuje (pozadí blogu) - I mě to občas pěkně kopne do očí, ale zjistila jsem, že bílá je cesta nejmenšího odporu. Takže i bílá prozatím zůstane.
  • Více recenzí - Píšu si. A budu se snažit na tom pracovat. Předtím se nikdo neozval (a ani jsem neměla na recenze moc buňky), tak jsem četla a četla a nerecenzovala. Takže teď už zase budu.
  • Zbytečné ukázky, nečtu je - Taky ukázky nečtu, ale někteří ano a pomáhá jim to, rozhodnout se, zda si knihu přečtou či nikoli a u mě mají jistotu, že v ukázce nebude nic spoileroidního (prozrazujícího zápletku knihy). Takže ukázky zůstávají. 
  • Nechceš natočit knižní video? VideoRecenze? - Video nějaké v budoucnu určitě bude, jen si nejsem jistá, zda knižní. VideoRecenze rozhodně ne – na to nemám okamžitou slovní zásobu a můj mozek myslí rychle, jen když píšu na PC. Ale pokud vymyslíte nějaké jiné „knižní“ téma, tak ráda něco natočím.
  • Zmenšila bych na úvodní stránce ten velký obdélník s těmi články - Také bych ho nejraději zmenšila, ale bohužel jsem za tu dobu, co mám tuhle šablonu nevykoumala jak. :D ne, vážně, zkusila jsem všechno (co mě napadlo).
  • Co třeba knižní přírůstky nebo unboxing, něco takového.. - Knižní přírůstky jsem kdysi dávno vedla, ale s postupem času jsem je nějak přestala mít ráda. Ne, že bych nerada ukázala co jsem si koupila – to ne. Ale prostě mě to nějak přešlo a hlavně, když jsem článek zveřejnila, tak mi připadalo jako bych se „vychloubala“. Divné je, že fotit jednotlivé knihy nebo třeba kosmetiku na Instagram mi nevadí…Asi jde o „čistotu“ na blogu o ten pocit, že to sem necpu.
    Každopádně na jiných blogách se kouknu ráda, ale Knižní přírůstky ani unboxingy neplánuji. 

Z vašich odpovědí na bod 4) jsem si sestavila svoji soukromou LISTINU POZITIVITY. Budu ji využívat jen v případech nejvyšší nouze - tak přísahám - a to:
a) na*ere mě nějaký blbeček svojí kritikou bez vysvětlení a plnou vulgarismů
b) dojde čokoláda zrovna, když budu mít depku
c) přestane mě poslouchat notebook/blogspot/HTML

Tak dočteno. Bože, já jsme z vás úplně naměkko. Hrozně moc děkuji za všechny odpovědi a nápady a chválu a prostě to všechno. Hrozně si toho vážím a snažila jsem se odpovědět fakt na všechno, ať už přímo do komentáře, nebo sem do článku. Jsem moc ráda, že si touhle formou (ano, podplatila jsem vás soutěží a jsem si toho vědoma) můžu přečíst vaši zpětnou vazbu. Každopádně jsem z toho byla tak dojatá, že jsem nakonec uznala odpovědi a účast úplně všem, kteří napsali komentář. To jinak ani nešlo. Jste úžasní.

Byla jsem kolikrát hrozně překvapená volbou knihy, která vám připomíná léto. Někdy to byl docela extrém, ale jsem ráda, že se nebojíte mi to napsat, a že se nebojíte jít proti davu a určit si tu svoji knihu. Taky děkuji za řadu tipů na knihy, co si prostě MUSÍM přečíst. Ale teď už vás nebudu napínat a přejdu k cenám a vítězům…


Gratuluji...:)

1 v komentářích Lucy Lillianne - lu***i@seznam.cz
1 v seznamu Lucy Lillianne - lu***i@seznam.cz
11 v komentářích Azzie - clarus***black@seznam.cz
11 v seznamu MooX - len***k01@gmail.com
15 v komentářích MooX - leni***1@gmail.com
15 v seznamu Kateřina Čechová ( Katčina bibliotheka ) kik***a@seznam.cz

Holky si mohou vybrat 2ks (Tužek, záložek nebo placek)


A hlavním výhercem se stává Adelle - ade***1@atlas.cz

Adelle si bude moci vybrat tužku, záložku nebo placku z webu http://eshop.kniznivesmir.cz/ a jednu knihu z širšího výběru knih.


A protože si vašich odpovědí hrozně moc vážím a jsem z vaší odezvy vážně nadšená (ano uvědomuji si, že jsou tací, kteří to dělali jen kvůli soutěži) rozhodla jsem se, že všem účastníkům hopu, kteří mi napíšou na cathychloupková@gmail.com (předmět: HOP, CENA - "přezdívka, kterou si použila i v HOPu") dám placku a vizitku blogu. 

Všem ještě jednou mockrát děkuji za účast a s HOPem se budu těšit zase příští rok. :)

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0