Nejnovější články

Knižní výpis: Červen 2015

By 8:23

První červnovou knihou bylo Zůstaň se mnou. Tenhle díl se mi líbil o něco méně než druhý, ale jsem překvapená, že mě vůbec chytil. Díky tématu a problematice, které se v něm vyskytuje jsem čekala, že mě bude kniha nudit a určité pasáže mě budou otravovat, ale nestalo se tak. Jako lehkou letní romantiku můžu knihu jedině doporučit.

Další knihou je Keela v pořadí už čtvrtá kniha o Slaterovic chlapech, kterou jsem zatím četla. A řeknu vám, že autorka píše čím dál lépe a ty její konce...na zabití a přesto máte chuť jí líbat nohy. Docela by mě zajímalo, kde se dají Slaterovi bratři koupit nebo aspoň pronajmout. Já nejsem náročná - 5 denní výpůjčka by mi stačila.

A protože bratry mám ráda, tak jsem se pustila do bratrů Reedových. Konkrétně do Tall, Tatted and Tempting. Kniha je o bratrech Reedových, ale hlavně o Loganovi, který je hluchý. Logan by podle popisů autorky mohl figurovat v nejednom dámské vlhkém snu. Vysoký, namakaný, potetovaný a prostě hříšný chlapík. Oproti tomu naše hrdinka je bohatá dceruška, která se klišoidně zaplete s chudým chlapem. Normálně bych takovou knihu odmávla s tím, že nemá cenu se do toho vůbec pouštět, ale autorka si pohrála se slovy a doplnila tam detaily, které hází na příběh úplně nové světlo. A právě proto se mi kniha tak líbila...

A pustila jsem se i do jejího pokračování s názvem Smart, Sexy and Secretive, které se mi líbilo a učarovalo mě úplně stejně jako první díl.

U sérií ještě zůstaneme. Rozečetla jsem novou sérii - opět. Tentokrát knihu s názvem Chytrá a sexy - taky vás ten název tak bere? Ne? No každopádně co mě nebere je česká obálka - pardon, ale to je šílenost. Originální obálka je...hezká, ale ta naše je taková, že kdybych ji zahlédla v knihkupectví, tak se na knihu ani nepodívám. Ano, vím že jsem hrozně přes obálky a že bych neměla soudit knihu podle obalu, ale co nadělám - taková jsem já. Každopádně, kniha nebyla vůbec zlá. Jen tedy ten konec byl...já nevím, prostě mi fakt nesedlo jak se to nakonec vyvinulo s Kenym.

Poslední knihou, kterou jsem v červnu četla byla Síla lásky. Je to "středověká romantika" jak tomu říkám já a obvykle tenhle typ knih nečtu - to přenechávám máme, ale zrovna takhle mě docela nadchla a vůbec mi nevadilo, že až po přečtení jsem zjistila, že je to čtvrtý díl. Čekala jsem sice, že podle historek o tom, co dělala Agnes v zahraničí bude ve skutečnosti Agnes trochu...akčnější, ale i tak se mi kniha líbila. Až poslední asi třetina knihy byla taková lehce divná a vícero věcí mi tam prostě nesedělo. Taky mi kniha připomněla, proč tenhle druh četby nečtu - mám alergii na to jejich "Můj Lorde sem" a "Můj Lorde tam".. a "Má milady"...prostě ne, to není nic pro mě - obzvláště ve větších dávkách.

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0


V červnu jsme přečetla o polovinu knih méně než v květnu. Nevím, jestli to bude tím, že jsem čas od času prostě "přečtená" nebo jen pomaleji čtu. Každopádně čtu čím dál více fanpřekladů anglických knih.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0