Nejnovější články

Zápisky: Vedro, seno a vlastní blbost...

By 22:17

Hezký večer všem!
Předpokládám, že je u vás obdobně jako u nás - vedro na chcípnutí.Pokud patříte k těm, kteří si vedro užívají, pak máte šťastné dny. Já osobně celkem trpím. Ne, dobře, tak tragické to zase nebude, ale pár posledních dní mám pocit, že se vařím ve vlastní šťávě. Do toho vedra jsme začali sušit seno, takže dvakrát denně otáčet, večer ještě shrabovat případně házet do seníku. Trochu to těm, co žijí ve městě (šťastní to lidé) nastíním.

Je vedro jako v peci, vy si narazíte na hlavu slamák, do ruk berete hrabě a v kraťasech a případně podprsence (holky samozřejmě) vyrážíte na rozpálenou zahradu (nejčastěji přesně v poledne - v tom největším vedru). Pak se tam jak trapáci hodinu pečete při otáčení sena - protože máte s největší pravděpodobností stejně obrovskou zahradu jako my - a v lepším případě vám to seno neleze všude. Následně dojdete domů, osprchujete se protože jste se venku samozřejmě zpotili jako p*ase. Jenom co vylezete ze sprchy - už máte zase pocit, že byste ji potřebovali, protože vedro a dusno způsobí, že se ani nemusíte otírat ručníkem.

A další kolo následuje hnedle večer, zatímco jste nabírali síly u umývání podlah, nádobí a bůhvíčeho ještě se seno dosušilo a nyní čeká na schování. Takže opět berete hrabě, slamák a pouze to nejnutnější oblečení - aby z vás mladí sousedi neměli nadosmrti trauma či komplexy. Už nejspíš není takoví vedro - zato je pěkně dusno. Seno se shrabe, naloží na vozík a odvozí k seníku do kterého se musí následně naházet - což bývá moje práce. Takové to podkroví, kde se nemůžete ani postavit, protože je tam prostě nízká střecha a vy tam nabíráte, posouváte a ládujete seno tak, aby se ho do onoho prostoru vlezlo co nejvíce. Samozřejmě, že ono "podkroví" je bez oken a má plechovou střechu, takže je v něm po celodenním pražení doslova jako v peci. Nu a když vám ho do toho seníku hází, abyste ho mohli štosovat, tak se vsaďte, že "rozházené" seno létá vzduchem o sto šest, takže máte co dělat aby jste se nezadusili - případně nehodili šavli pokud jste jako já. Jakmile skončíte, tak je vaše jediná myšlenka po celodenním bláznění vlézt si do sprchy a dostat ze sebe to seno - včetně toho, které se vám vpletlo do vlasů a pak spokojeně umřít. Tedy chci říct padnout do postele a spát. A jaké, že jsou poslední myšlenky před usnutím? No přece, že zítra vás to čeká znova!

Už máte představu? Věřím, že ano. Ale abych nebyla jen prudič s pochmurnýma myšlenkama, tak mám pro vás radostnou novinu: VZHLED BLOGU JE KOMPLETNÍ. Sice se asi drobně ještě změní menu (obsahově/přidají se rubriky), ale jinak už je opravdu komplet. Doufám, že se vám líbí a pokud ne, tak napište, co je vám proti srsti. Případné errory prosím hlaste.


Ohledně blogu mám ještě jeden dnešní zážitek. Opravovala a upravovala jsem článek - přesněji řečeno tabulku - seznam knižních blogů/webů. Nějakým zázrakem se mi povedlo celou tabulku smazat. Vzhledem k tomu, že je celá děláná pomocí javascriptu a HTML, tak si jistě dovedete představit můj hysterický smích a slzy, když mi došlo, že to prostě ZPĚT nejde. Nakonec jsem to díky tomu, že mívám otevřených milión oken v prohlížeči a náhodou tam byla i stará verze tohoto článku, tak se mi podařilo tabulku "slepit" po kouskách, aby opět fungovala a měla správný obsah. K tomu obsahu, prosím, zda byste si nezkontrolovali své údaje a do komentářů pod onen článek napsali jméno blogu - SPRÁVNĚ. Také jsem k onomu seznamu udělala bannery s přiloženým HTML kódem pro kopírování. Takže kdo chce čtenářům ukázat další blogy, tak může pomocí onoho banneru, který je odkáže na seznam knižních blogů a webů. 


A zapomenout nemůžeme ani na LETNÍ knižní HOP, protože se zatím přihlásilo "jen" 9 blogerů, což je oproti minulým ročníkům dost málo. Ale věřím, že do konce června se to zlepší.



Jako další, co pro vás připravuji je rubrika HUDBA MÉHO SRDCE. Vlastně je to spíš pro mě, protože v ní budu nahodile zveřejňovat po deseti písních, které se mi líbí a přidala jsem si je do playlistu. Byla bych moc ráda, kdybyste mi psali názory na písně a případně vaše oblíbence.

A další novinkou je moje "spolupráce" s výrobcem mobilních telefonů HONOR, který právě pořádá soutěž pro blogery. Jedná se o zapůjčení jednoho telefonu model 6+, který budu mít k dispozici na vyzkoušení 10 dní během nichž si na telefon mám udělat názor, pořádně ho prošmejdit a prozkoušet. Každopádně tím pádem čekejte úplnou záplavu fotek na Instagramu, protože ten super foťák prostě musí dostat na prd*l. A taky se tu 100% ukáže nějaký ten článek o něm.

A na závěr otázka. Jak trávíte parné dny vy? A který ze dvou bannerů pro HUDBA MÉHO SRDCE se vám líbí víc?

Mějte se krásně a zase někdy jindy...
Cathy Chloupková

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0