Nejnovější články

Zápisky: Ve víru nákupů..

By 23:50

Už pár dní se vrtám v šabloně a tomhle blogu a dnes ráno (tím myslím v noci) tomu nebylo jinak... Jediné co mě nutilo jít spát byl fakt, že jsem měla jet v devět do Brna nakupovat za kamarádkou. Ano, píšu měla, protože jsem ráno narychlo zkoukla eshopy a naznala, že to co jsem chtěla stejně nemají - tudíž můžu dál spokojeně hajat v posteli.

Ano, hádáte správně - kamarádka z toho nebylo moc odvázaná...Každopádně jsem ale po obědě do toho Brna, přeci jen jela. A protože s kámoškou nejsme žádné troškařky, tak jsme nezůstaly pouze u jednoho obchodu, ale obešly jsme jich mraky.

Ve finále jsem byla ověšena třemi taškami - ani v jedné nebylo to, pro co jsem původně jela (černé lodičky a vázy). Ale mám naprosto luxusní puzzle z Levných knih, které mají 68x68cm a já nemám nejmenší tušení kam je dám, ale to budu raději řešit později. Dokoupila jsem si štětce na stíny a gelové linky. Na gelovky už doma štětce mám, ale vzhledem k tomu, jak líná jsem ty štětce pravidelně umývat (chtěla bych každý večer, ale spíše je to jednou týdně ty na gelovky a zbytek jednou za měsíc - nutno říct, že se maluji jen občas a ne každý den) tak jsem si prostě musela pořídit další. No a levná verze štětce od Essence plně postačuje. A od Catrice jsem si koupila oboustranný štětec na stíny. V NY pak šaty/tričko v tmavě modré barvě, černou sukni a jedno retro-letní-motivační tričko. Motivační proto, že je na ramínka a vylízá z něj celé bříško a protože bych ho ráda nosila, tak hold budu muset s tím svým faldíkem něco udělat. No a poslední, co jsem si koupila jsou béžové balerínky.


Jak jsem řekla, ani lodičky ani vázy nemám...ale objevila jsem ve Streetu úžasné semišové černé lodičky. Naprosto úžasně pohodlné, ale bohužel 37 mi byla jemně velká. Prodavačka mi půjčila takové ty vložky, co se strkají do špičky a lodičky se "zmenšily" a už hezky seděly. Ale nějak jsem se nemohla ubránit tomu, že "co když mi budou stejně později padat"? Přeci jen dávat 8 stovek za lodičky, co by vám měly padat asi není nejrozumnější, takže jsem si je nevzala s tím, že si to prostě promyslím a když tak se pro ně zastavím ve čtvrtek. Navíc jsem tedy nepočítala s takovým nákupem a až tolik jsem si sebou nebrala...z čehož plyne poučení pro příště - vzít si víc peněz, protože si holka a rozšoupneš se a koupíš si tunu věcí, které si původně vůbec nechtěla.


Takže jsme celý den strávily pobíháním po obchodech...vlastně až do večera a když jsme večer přijely, tak jsme šli s kamarádkou ještě běhat. Ano, rozhodla jsem se, že je na čase se začít hýbat... A řeknu vám, je to docela makačka. Právě teď mám pocit, že mi upadne pravá noha jak mě v ní bolí všechny svaly.

A jak to máte vy? Taky jdete nakupovat a nakonec si dotáhnete domů spoustu věcí, které jste původně ani nechtěli? Připravujete se nějak na léto? Dieta/cvičení/úprava denního režimu?


Edit.:3.6.2015 11:19
  • Doplněno o fotky

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0