Nejnovější články

*RYCHLO-SOUTĚŽ*

By 15:06


Pokud sledujete FB stránku blogu, tak vám v posledním týdnu jistě neunikla sbírka *rychlo-soutěží*, která tam probíhá. Už máme 4 výherce a ještě budu vybírat 4 v neděli z vašich odpovědí na dnešní otázky.. a 2 pak "natajňačku" dle vlastní volby...

FB soutěž najdete na Facebooku - https://www.facebook.com/MizuruKia/posts/962472883785035

Pro ty kdo FB nemají ji dám i sem, aby o možnost soutěžit o odpovídat nepřišly.

SOUTĚŽ

*Protože je pátek a řada z vás je v práci, rozhodla jsem se poslední "soutěž" udělat ode dneška až do nedělních 10:00 hodin.

DNEŠNÍ SOUTĚŽNÍ OTÁZKY:
- Co bys na mém blogu změnil/a/ nebo přidal/a na něj..co bys ocenil/a?
- Co je podle tebe nebo přímo pro tebe největší předností mého blogu?
- Jakou knihu/y bys mi doporučila, abych si přečetla a přidala do TO READ, nebo naopak je z mého TO READ listu vymazala?

*Prosím, kdyžtak mi do komentářů vkládejte rovnou odkazy na knihu na GR, díky :)
( můj GR seznam TO READ https://www.goodreads.com/review/list/16629672?shelf=to-read )

(prosím rozepište se, čím víc mi toho jako zpětnou vazbu napíšete, tím větší je šance, že vás ocením...a ne, opravdu po vás nechci žádné "vlezdoprdelkování", ale upřímnost)

Všem přeji hodně štěstí... 
A taky děkuji za to, že na otázky odpovíte pravdivě. 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0