Nejnovější články

Novinky: Co na vás chystám?

By 2:31

K dnešnímu dni není blog stále ve 100% formě. Stále jsem se nerozhodla, co všechno sem chci vlastně přidat a dle toho to tu taky vypadá...
Každopádně mám pro vás pár překvápek..některé až takovým překvapením nebudou a jiná snad ano. A tady je malá ochutnávka bannerů, které jsem dneska dělala.


Tak tohle nejspíš žádným překvapením nebude, protože to pořádám každoročně už asi 2 roky. Poprvé jsem to dělala dokonce ve spolupráci se Syki. Dávám vám vědět hodně dopředu, vím...ale znám to z vlastní zkušenosti, když něco nevím předem, tak se pak nestíhám účastnit.


Tak tohle rozhodně nebude novinka. Prázdninový knihomol a Student knihomol už jedou třetím rokem a zatím se mi s nimi nechce rozloučit - takže tady je další ročník.
PS: Nebojte, Studenta knihomola 3 brzy dodělám, myslím na to...jen jsem se k tomu nějak nedostala.


A tenhle "projektík" bude hlavně na facebooku, protože nemám v plánu psát nějaké sálodlouhé okecávání toho, jak se učím na zářijovou maturitu. 


Ke všem těmto (a ještě dalším) projektům bude včas zveřejněno samostatné info, takže stačí vyčkávat. Mojí hlavní prioritou ale bude dokončit hlavně ty starší projekty.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0