Nejnovější články

Tipy a názory (6) - FANTOM Print

By 19:05


Dnes se vrhneme na knihy od nakladatelství FANTOM Print. Upozorňuji, že co se líbí mě, se nemusí líbit vám. Každopádně jdeme na to.

První na pomyslném seznamu doporučení je kniha od Patricie Briggs - MIHOTAVÉ STÍNY. Je to povídková knížka k sérii Mercedes Thompson. Autorka dala tentokrát prostor ostatním a my tak máme možnost se na věci dívat z jejich pohledu místo z toho Mercedesina. / FANTOM Print

1. Měsíční píseň
2. Krevní pouto
3. Železný polibek
4. Zkřížené hnáty
5. Stříbrná relikvie
6. Říční znamení
7. Spálená mrazem
8. Nocí zlomená
9. Mihotavé stíny

Druhou v pořadí je další kniha od Patricie Briggs - tentokrát ale z její druhé série Alfa a Omega - SMRTÍCÍ ŽÁR*. Kniha by měla teprve vyjít, ale už teď vám můžu předcházející díly v sérii jedině doporučit. / FANTOM Print 

1. Štvanice
2. Loviště
3. Dvojí spravedlnost
4. Smrtící žár*

Osobně mám obě vyšlé série od P. Briggs moc ráda a nedám na ně dopustit. Takže pokud máte rádi fantasy, vlkodlaky, upíry, napětí, lásku, pouta a spoustu dalšího, tak jsou tyhle dvě série to pravé pro vás. Já už se dalších dílů nemůžu dočkat. ;) Nedávno jsem si dokonce dala rereading celé série Alfa a Omega a líbila se mi ještě více než při prvním čtením. Tolik k tomu, že některé knihy se prostě vyplatí číst víckrát. 

Další kniha, která rozhodně nemohla chybět v mém seznamu je HARD BITTEN. V pořadí již čtvrtý díl série Upíři z Chicaga. Tuhle urban fantasy jsem si naprosto neskutečně zamilovala, takže se na další díl neskutečně těším. Pokud máte rádi upíry, silné hlavní hrdinky a líbily se vám třeba i knihy výše, tak tohle je ta správná volba pro vás. Když hlavní hrdinka nakope všem zadek, tak je to přece to pravé ořechové, ne? / FANTOM Print

1. Holky někdy koušou
2. Kousnutí páteční noci
3. Dvojí kousnutí

První knihu v seznamu mám již doma, další dvě v mé knihovně rozhodně nesmí chybět a na tuhle čtvrtou jsem hrozně zvědavá, protože Kate Daniels je další silná, tvrdohlavá a odolná hlavní hrdinka, která se neštítí vám na plnou hubu říct, co si o vás myslí a ještě vám nakopat zadek. Ovšem v případě této knihy si spíše počkám na ebook nebo knihovnu. Nevím jak vám, ale mě se obálky prvních dílů moc nelíbily. Teď už jsou obálky hezké, ale dokupovat celá série se mi vážně nechce. Každopádně NIČIVÁ MAGIE je rozhodně kniha, která nám do skupinky výše uvedených knih rozhodně zapadá. / FANTOM Print

Na řadu se dostávají knihy, které mě zaujaly, ale ještě jsme neměla to štěstí/čas se k nim dostat. Tak se na to podívejme...


NEBEZPEČNÉ HRY je již čtvrtým dílem v sérii Strážkyně Riley Jenson. Po téhle sérii už jsem pokukovala když vycházel první díl, ale pak jsme toho měla hodně a k sérii jsem se vůbec nedostala. Ale podle anotace (přečetla jsem jen její začátek - a i to je u mě úspěch, protože obvykle anotace nečtu) to vypadá na super hlavní hrdinku, která krásně zapadne mezi Mercy Thompson, Kate Daniels a Merit. Jinými tahle série je v pořadníku na CHCI SI PŘEČÍST. / FANTOM Print

MĚSTO DUCHŮ opět není prvním dílem, ale až třetím. Nejsem si úplně jistá, zda je zrovna tahle série něco pro mě. Budu ráda, když mi napíšete, jak se líbila vám, co vám na ní přišlo fajn a co naopak hrozné. Předem moc děkuji za zpětnou vazbu. / FANTOM Print

HELL BOYS je "bratrem" oněch proslulých HOT BOYS, do kterých jsem se zažrala v minulém roce. Protože zrovna nejsem na "vraždy/detektivky..apod" tak trochu váhám, a bojím se jestli se mi kniha bude vůbec líbit, ale přečtu si ji určitě - a pak dám vědět! / FANTOM Print

A poslední třešničkou na dortu je JEDNOTA. Abych řekla pravdu, tak mě celá série o Assassinech fascinuje už od začátku jejich vydávání, a přesto jsem stále neměla odvahu se do čtení knih pustit. Je tu někdo, kdo už tyhle kousky četl a mohl by se se mnou podělit o svůj názor? / FANTOM Print

Budu ráda, když mi napíšete své favority, nebo třeba názory na ty moje. ;)
Mějte se krásně a přeji pěkné počtení.
Uvidíme se na Světě knihy v Praze. ;)

*Název se ještě může změnit - kniha zatím nevyšla.

Zdroj: http://fantomprint.cz/edicni-plan

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0