Nejnovější články

Ukázka: Stříbrné stíny - Richelle Mead

By 18:07 , , ,

„Omlouvám se za vyrušení,“ prohlásila Sheridanová s širokým falešným úsměvem. „Všichni jste tak tvrdě pracovali, že nás napadlo, že vám přineseme trošku povzbuzení. Vanilkové laté.“
Polkla jsem a nevěřícně zírala na svoje spoluvězně, kteří se k ní nahrnuli a každý si vzal hrnek.
Vanilkové laté. Kolikrát jsem o něm během svého zajetí snila, když jsem hladověla a neměla nic než vlažnou šlichtu? Ani mi nezáleželo na tom, jestli je nízkotučné nebo plné cukru. Podobné věci mi chyběly tak dlouho, že mi instinkt velel po vzoru ostatních popadnout hrnek.
Jenže jsem nemohla. Ne po očistě, jakou jsem právě absolvovala. Bolel mě krk i žaludek a bylo mi jasné, že kdybych snědla nebo vypila něco jiného než vodu, okamžitě to půjde zase ven. Kávová píseň sirén mi dlouho mučila mysl, ale můj podrážděný žaludek věděl svoje. Teď bych nedokázala pozřít ani tu šlichtu, natožpak něco tak kyselého, jako je laté.
„Sydney?“ zeptala se Sheridanová s úsměvem. Pozvedla tác. „Jeden tu ještě zbyl.“ Beze slova jsem zavrtěla hlavou a ona postavila hrnek na Addisonin stůl. „Nechám ho tu, kdyby sis to rozmyslela, ano?“
Nedokázala jsem spustit oči z hrnku a uvažovala jsem, co asi chce Sheridanová víc – jestli vidět mě trpící a deprivovanou, nebo mě přinutit riskovat, že se pozvracím před všemi svými spolužáky.
„Tvoje oblíbená?“ zeptal se mě hluboký hlas.
Byla jsem si jistá, že nikdo nemůže mluvit na mě, takže jsem se ani nepodívala, kdo to řekl. Až po chvíli jsem s velkým úsilím odtrhla zrak od vytoužené kávy a zjistila, že promluvil můj soused. Byl to vysoký hezký kluk, možná o pět let starší než já. Měl štíhlou postavu a na očích brýle s kovovými obroučkami, které mu dodávaly na dojmu intelektuála, což se alchymistům příliš nezamlouvá.
„Proč jsi to řekl?“ zašeptala jsem.
Vědoucně se usmál. „Takhle to chodí vždycky. Když jde někdo poprvé na očistu, potom ho odmění nějakým jeho oblíbeným jídlem nebo pitím. Mimochodem, promiň.“ Odmlčel se, aby se napil laté.

Název CZ: Stříbrné stíny
Série: Pokrevní pouta (5.díl)
Autor: Richelle Mead
Nakladatelství: Domino

Česká anotace: Nadcházejí velmi temné časy...
V předešlém díle Sydney Sageová učinila životní – a nevratné - rozhodnutí. Uposlechla svůj šestý smysl a rozhodla se hodit za hlavu všechno, v čem vyrůstala. Přesněji řečeno všechno, co jí do hlavy vtloukali Alchymisté.
Jí i Adrianovi se celý svět rozbil na kousky. Nezbývá jim teď nic jiného, než ty kousky trpělivě sbírat a snažit se vrátit svůj vztah tam, kde byl dřív. Pokud ale chtějí začít myslet na lásku, musí v první řadě přežít.Sydney je lapena v nepřátelském světě a stojí ji spoustu sil, aby neztratila sama sebe. Adrian by si také rád zachoval víru, že se všechno v dobré obrátí, ale pak se ho znovu zmocní staří démoni a nová pokušení. Začíná být jasné, že je čekají velmi temné časy... (dominoknihy.cz)

Knihu lze koupit: na stránkách nakladatelství Domino

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0