Nejnovější články

Ukázka: Kousnutí páteční noci - Chloe Neill

By 21:43 , , ,

Catcher jedinkrát kývl a pohlédl na mě. „Máš v autě meč?“
Kývla jsem. „Budu ho potřebovat?“ 
„To se dovíme, až se tam dostaneme. Mám tady nějakou výbavu, taky baterky a tak dál.“ Pohlédl na Ethana. „Vzal sis meč?“ 
„Ne, byl jsem venku.“ 
Všichni jsme čekali, jestli nám k tomu Ethan ještě něco řekne, ale neřekl. 
„Takže to vypadá, že si zahraju na upířího zbrojíře. A musím zavolat Chuckovi,“ řekl, vytáhl z kapsy mobil a rozložil ho „Zahrajeme si na diplomatický sbor,“ zamumlal, „ne na tvrdý
hochy. A uvidíte, jak nám to půjde.“ 
Mallory zakoulela očima nad tou řečnickou tirádou. Asi ji neslyšela poprvé. „Jdu sklidit ze stolu,“ nadhodila. 
„Počkat, počkat,“ chytil ji Catcher za paži a zabránil jí v úniku. „Promiň, kotě, ale jdeš s náma.“ 
„S náma?“ opakovala jsem po něm a vyměnila si s Mallory stejný nechápavý pohled. Věděla jsem, že Catcher chce, aby se něčemu přiučila, ale nebyla jsem si jistá, jestli je na to vhodná doba. 
„Potřebuje získat zkušenosti,“ odvětil Catcher s očima upřenýma na Mallory. „A já chci,
abys byla se mnou. Jsi moje partnerka, patříš ke mně. Zvládneš to.“ 
Měla napjatý výraz v očích, ale kývla. 
„Takhle se mi líbíš,“ zamumlal a políbil ji na spánek. Pak ji pustil, přiložil telefon k uchu
a šel chodbou až někam dozadu. „Sullivane,“ zavolal, „máš u mě obrovský dluh. A Merit, možná by sis měla vzít jiný boty.“ 
„Beru na vědomí,“ pravil Ethan. „Obojí.“ 
Mallory a já jsme se podívaly na mé hezké balerínky. Nešlo o to, že jsou červené, ale na vyšetřování krveprolití se asi fakt nehodily. 
„Dojdu pro nějaké vyšší boty nebo něco,“ řekla. „Vím, že sis tu nějaké nechala.“ I když jsem sama nepochybně věděla líp, kde jsem položila své věci, Mal odkráčela a nechala mě s Ethanem. Ne že bych jí vyčítala, že nás nechala o samotě. 
Chvíli jsme tam jen mlčky stáli, oba jsme se snažili vyhýbat očnímu kontaktu. Ethan se díval na fotografie na zdi v předsíni, na stejné, k níž mě před pár hodinami přitlačil Morgan. 
„Proč já?“ zeptala jsem se. 
Obrátil se ke mně s povytaženým obočím. „Cože?“ Jeho hlas zněl ledově. Očividně byl kompletně v modu Mistra a Velitele. Naštěstí pro mě. 
„Proč jsi tady? Věděl jsi, že mám na dnešní noc své plány; viděl jsi mě odcházet. Když jsem šla pryč, v Domě byl Luc a zbytek strážců taky. Všichni jsou zkušenější než já. Mohl sis zavolat někoho z nich. Požádat je o pomoc.“ A dát mi pokoj, dodala jsem v duchu. Dopřát mi šanci vzpamatovat se z toho tréninku, odpočinout si od problémů...


Název CZ: Kousnutí páteční noci
Série: Upíři z Chicaga (2.díl)
Autor: Chloe Neill
Nakladatelství: FANTOM Print

Česká anotace: Deset měsíců poté, co upíři odhalili smrtelníkům v Chicagu svou existenci, si coby celebrity užívají pozornost hodnou hollywoodských hvězd. Jakmile se však lidé dozvědí o jejich Mejdanech – hromadných večírcích, kde upíři hodují a kam si za tímto účelem vodí smrtelníky jako dobytek – začnou obyvatelé města brousit kůly.
Nyní záleží na novopečené upírce Merit, aby se znovu spojila se svou snobskou rodinou a fungovala jako prostředník mezi lidmi a krvesaji, a aby další nechutné detaily upířího života nepronikly do médií.
Někdo si však mír mezi nimi nepřeje – někdo, kdo v sobě chová dávnou zášť… (goodreads.com)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství FANTOM Print

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0