Nejnovější články

Ukázka: Dvojí kousnutí - Chloe Neill

By 17:00 , , ,

Adam zalehl Gabriela a rukama mu zakryl hlavu. Ethan udělal totéž se mnou. Jeho tělo leželo na mém, paže přes mou hlavu a rty u mého ucha. I v tom příšerném chaosu mě ten dotyk naplnil touhou. Jenže jsem nebyla moc nadšená z toho, jak jsme si vyměnili role. Já byla přece jeho Ochránkyně, mělo to být naopak. Ochránkyně nebo ne, teď jsem ležela pod ním, kroutila jsem se a snažila se zpod něj vyprostit, abych mohla chránit já jeho, ale zařval na mě: "Nehýbej se!" 
Nehýbej se, opakoval i v hlavě a já poslušně zůstala přimáčknutá k podlaze a nechala se objímat dotekem jeho těla, jeho teplem a vůní. 
"Co to kurva bylo?!" zařval Gabe, vzteky chraptil a vzduch, prosycený kouřem s střípky skla, opepřila ještě magie. 
"Všichni za bar!" zavelel Jason, vzhlédl a v očích měl tentýž hněv. Doposud jsem viděla jen dva rozzlobené kožoměnce: Nicka Breckenridge a jeho otce Michaela. Tehdy se zlobili na mě a na Ethana kvůli domnělým výhrůžkám. Bránili svou rodinu, následovali ochranný instinkt. Teď jsem tutéž divokost viděla v Jasonových očích - zlost, že je někdo ohrozil a potřebu chránit rodinu. 
Kývla jsem na Jasona a sundala ze sebe jednu Ethanovu ruku. Šťouchla jsem do něj, ať sebou hne, a vykřikla: "Za bar!" zatímco se na nás snášel déšť kulek jako ocelové krupobití. Ještě víc to nabudilo mé instinkty; chtěla jsem bojovat, pronásledovat - a nejen proto, že se v té palbě ocitl můj Mistr, ten, který mě stvořil. 
Ne - chtěla jsem bojovat, protože jsem byla predátor. Od chvíle, kdy jsem poprvé uslyšela vnitřní hlas, který říkal "uteč, nebo bojuj", uplynuly dva měsíce. Svůj ocelový meč jsem posvětila vlastní krví, byla jsem více než připravená potřísnit jej i krví někoho jiného.

Název CZ: Dvojí kousnutí
Série: Upíři z Chicaga (3.díl)
Autor: Chloe Neill
Nakladatelství: FANTOM Print

Česká anotace: Kožoměnci z celé země se sjíždějí do Větrného města. Mistr upír Ethan Sullivan jako smířlivé gesto nabídl jejich vůdci velmi speciálního bodyguarda: Merit, nejnovější chicagskou upírku. Merit má chránit alfu Gabriela Keena, a když už je u toho, tak i dělat upírům zvěda. Naštěstí jí Ethan k tomu všemu nabídne i žhavé tréninky ve dvou, aby jí pomohl lépe se připravit na tuto misi… Bohužel však po Gabrielovi někdo začne střílet a Merit se brzy ocitne v palebné linii. Bude potřebovat jakoukoli dostupnou pomoc, aby mohla vystopovat záhadného násilníka, jenže kamkoli se obrátí, narazí na vzrůstající napětí mezi nadpřirozenými bytostmi – a v neposlední řadě mezi sebou a jistým zelenookým, několik set let starým upírem… (goodreads.com)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství FANTOM Print

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0