Nejnovější články

Tipy a názory (5) - Ediční plán Host JARO 2015

By 16:00

Dneska jsem tu s TIPY & NÁZORY na knihy z edičního plánu Host pro jaro 2015. Tentokrát to bude poněkud kratší článek, protože přestože vydává Host dost knih, tak většina není zrovna můj šálek kávy (detektivky a romány nejsou moc pro mě).  Takže vám sem šoupnu odkaz na ediční plán a ulovte si když tak sami na co máte chuť. Moje chutě jsou následující...

PS: Ale musím říct, že ediční plán má Host fakt úžasný. Krásně udělaný, každé knize věnuje dost místa, ale hlavně ten nádherný papír a tvrdé desky - nevím jak vy, ale mě se to líbí více než ty fóliemi potahované edičáky.

První knihou, která si mě získala je BABIČKA POZDRAVUJE A OMLOUVÁ SE. Líbí se mi obálka i anotace - a ano, hádáte správně, slova jako pohádka a fantazie si mě získali hned. / Host

Tak jestli si vás nezíská anotace, tak už nevím co víc potřebujete. Příjemná obálka, zajímavá anotace stačily k tomu, abych si OSTROV LHÁŘŮ připsala na svůj to-read list. / Host


Další a vlastně poslední na seznamu jsou PAX - HŮL PROKLETÍ a  PAX - GRIM PŘÍZRAK. K těmto dvou knihám mě přivábila obálka, připadá mi taková komiksová. Vlastně mi celkem dlouho trvalo, než jsem došla na to, že je to kniha a ne komiks. A po počátečním váhání a malinko odrazená větou "Pro čtenáře od devíti let" jsem nakonec přečetla i drobný text ve kterém se nacházela ona zázračná slůvka napínavá urban fantasy, která to zpečetila - tuhle 10 dílnou sérii si prostě musím přečíst. / Host


Jako třešničku na dortu mám ještě jednu knihu, kterou vám chci doporučit. V edičním plánu sice není, ale mě to nedá a prostě vám ji musím doporučit. PÍSEŇ KRVE je naprosto strhující čtení, které si vaši pozornost rozhodně zaslouží. / Host



Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0