Nejnovější články

Tipy a názory (4) - Ediční plán Jota PODZIM-ZIMA 2014/2015

By 19:54

Dlouho slibované TIPY & NÁZORY od nakladatelství Jota jsou tu. Tentokrát knihy z edičního plánu PODZIM-ZIMA 2014/2015.

Začnu už trošku starší knihou, kterou vám po vlastní zkušenosti mohu jen a jen doporučit. LOSIG IT je skvělá kniha, která má dle mého u nás hezčí obálku než originál. Netrpělivě vyhlížím její pokračování. / Jota / Moje recenze

Dál tu je naprosto strhující příběh EON / Jota a EONA / Jota, které mohu taktéž doporučit. 
Hned v závěsu je SKRYTÁ, u které stále čekám na druhý díl, abych si pořádně promyslela jestli to bude tak dobrá série jak se tváří, nebo se z toho vyklube průměrný příběh...uvidíme. / Jota
ZIMNÍ PŘÍBĚH / Jota a MUZEUM PRAZVLÁŠTNÍCH VĚCÍ / Jota mě tak nějak fascinuje už dlouho a přesto, že si je chci přečíst, tak mi něco říká, že se k těmhle dvěma kouskům hned tak nedostanu.

Tahle kniha čtenáře rozhodně dovede nalákat. Trochu mě sice mrzí, že je prý psaná pro trochu mladší čtenáře než jsem já, ale přesto bych si ji někdy chtěla ve volné chvíli přečíst, protože: "Kdo by nechtěl mít 100 PŘÁNÍ?". Taky nutno zmínit, že česká obálka je poněkud jiná a opět musím říct, že rozhodně povedenější než originál. / Jota


A stejně jako 100 přání má i VÁŠNIVÝ SVŮDNÍK, který se měl původně jmenovat Sladký rošťák, jinou obálku než originál. Ta naše se prostě více hodí k sérii Božský bastard, ale ta originální je taky hezká - taková jednoduchá. Každopádně si tohle čtivo nemůžu nechat ujít, protože odmítám věřit, že autorky píší jen něco jako je série Božský bastard - čili zvrhlého až na půdu. / Jota


A zapomínat se nesmí ani na SIMPSONOVI. Tuhle kreslenou rodinku zná snad každý, a nevím o nikom, kdo by nestál o to, mít doma alespoň jednu z jejich knih. A musím říct, že vypadají vážně skvěle.

A největší záhada nakonec. Kniha, která by měla vyjít cca na konci dubna nejspíše pod názvem RYCHLE A SMYSLNĚ. Jakou bude mít obálku je zatím ve hvězdách, ale je známo, že by se mělo jednat o trilogii. Nevím jak vy, ale já se na tuhle knihu rozhodně chystám, protože mě velmi zajímá, zda to bude čitelné či nikoli. Přeci jen erotických knih a románků, které se nakonec zvrhnou vychází v dnešní době spousta a jen pár z nich opravdu za něco stojí, takže: "Prubnete to se mnou?" 



Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0