Nejnovější články

Tipy a názory (3) - Ediční plán Slovart PODZIM/ZIMA 2014/2015

By 17:47

Tipy & názory tentokrát na knihy z nakladatelství Slovart z edičního plánu PODZIM/ZIMA 2014/2015. Co mě zaujalo a na co si brousím zoubky?

První co mě zaujalo byla tahle knížečka MILUJI TĚSTOVINY. Zbožňuju těstoviny a tahle knížečka se jeví jako super společník do kuchyně. Nuže uvidíme co budu na knihu říkat až ji budu držet v rukách. / Slovart 

Další na seznamu jsou tyhle dvě pohádkové knihy POHÁDKY NA DOBROU NOC (vlevo) a vedle POKLADNICE PLNÁ POHÁDEK / Slovart. Už na pohled vypadají naprosto úžasně a jsem si jistá, že vevnitř budou nádherné ilustrace a krásné příběhy pro děti. 

A nesmím zapomenout na Maru Dyerovou. PROMĚNA MARY DYEROVÉ / Slovart a PROZŘENÍ MARY DYEROVÉ / Slovart. Tuhle sérii (první dva díly ze tří) jsem již četla a je to děsivě dobrá četba. Zprvu jsem si říkala "Bože, to je psycho..", ale postupem času jsem obě knihy pochopila a vžila se do nich a už se těším na poslední díl.

DRAČÍ OKO - Kroniky drakologů  mě zaujali hlavně anotací. Na dračí tématiku jsem nikdy moc nebyla, ale tenhle příběh vypadá slibně. 

A poslední zastávkou v tohle drobném edičním plánu je TAJEMSTVÍ TEMPLÁŘSKÝCH RYTÍŘŮ. Pro Templáře jsem měla slabost vždycky, takže když jsem spatřila tuhle knihu, tak mi bylo jasné, že se k ní jednou budu muset dostat. / Slovart




Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0