Externí recenze / Město ze skla

By 23:48 , , , ,

Stejně jako se autorce povedlo mě svým skvělým stylem ke knize připoutat, povedlo se jí mě i odradit protahováním děje. Podle mě je vlastně celá série Nástrojů smrti zbytečně protažená nejspíš kvůli komerčním účelům, protože po původně posledním Městu ze skla by mohl být klidně konec. Dokonce jsem dospěla k názoru, že jednotlivé knihy by šly také zkrátit.
Autor: Marky | Celá recenze

Keďže pôvodne mal byť tento príbeh trilógiou, je tretie pokračovanie akýmsi medzníkom medzi udalosťami v prvých troch a v ďalších troch knihách, preto som aj trochu čakala, že by sa niektoré veci mohli konečne vyriešiť a tým mi prinavrátiť nervy do poriadku. Takže skutočne na konci knihy uzatvárame príbeh nachádzajúci sa v troch dieloch a to rovno veľkou bitkou. Ale tak to už v týchto čarodejných svetoch chodí.
Autor: Nerya | Celá recenze

Musím se opět přiznat. Pár věcí jsem dopředu předvídala, protože mi připadaly strašně moc jasné. U některých jsem se zmýlila, ale i tak se většina dala očekávat. Podstatně celá kniha byla jedno velké překvapení složené z těch menších. Nejvíc jsem byla překvapená z jedné drobnosti, která se za drobnost rozhodně pokládat nedá. Už jsem ani nedoufala, že by se něco podobného mohlo stát. Skákala bych radostí až do stropu, to přísahám!
Autor: Erný | Celá recenze

A konec knihy - řekněme, že to je jedno velký překvapení, které mě dokonale zaskočilo a tajila jsem dech, jak se tohle molo stát a tamto ne a proč se stalo to a ono... Určitě nechápete jak to myslím, ale ti co četli určitě pochopí. Čekala jsme, že tento díl bude spíš částečné zklamání, ale pletla jsem se. Začínám mít pocit, že u téhle série platí, co díl, tím lepší a napínavější a dech beroucí příběh plný dobrodružství.
Autor: Monika Zedníčková | Celá recenze

Další recenze: Lucy Lillianne , Maggie

RECENZE K VYDÁNÍ OD MLADÉ FRONTY

Jedním slovem, prostě mega! Tak tohle byl ten nejlepší díl ze všech! Opravdu moc se mi líbilo, jak bylo popsané Skleněné Město, Alicante. Bylo to vážně moc dobrý, všechno. Nástroje smrti jsem si úplně zamilovala, protože je to úžasná série a tohle byl asi opravdu nejlepší díl, prozatím, co jsem četla. Setkáváme se zde s tolika důležitými věcmi, zvraty a akcí, že se kniha čte úplně sama. Vážně, Jace se přestal krapet chovat, jako blbec (i když je stále boží :D), ale stále zachraňuje svět, jako předtím a hlavně Clary, i když to se mu tak trochu vymstí.

Autor: Berry Lettyen's | Celá recenze

Pokud se chcete také podělit o svou recenzi na Město ze skla,
tak neváhejte napsat odkaz do komentářů...