Nejnovější články

Ukázka: Losing it - Cora Carmacková

By 1:14 , , ,

Když jsem vykročila do tmavé chodby, jeho ruka mě nenásledovala. Ohlédla jsem se za ním. Stál na prahu, s rukou tentokrát ležérně zastrčenou v kapse. Jeho úsměv byl potměšilý, rozkošný, k zbláznění nádherný. Ale tvářil se, jako kdyby ani neměl v úmyslu vejít dovnitř. Takže tak. Rozmyslel si to. Protože jsem totální magor. Proč by chodil dál? 
Nadechla jsem se a připomněla jsem si, že jsem úžasná. Necítila jsem nejistotu ani stud. Byla jsem jen panna. Žádný terno. A jestli někdy chci nebýt panna, budu muset mít s někým sex. Vzmuž se, holka... ehm, vzžeňž se. 
„Čekáš na pozvání?“ zeptala jsem se a změřila si ho, jak stojí opatrně za dveřmi. „Teď přijde okamžik, kdy mi řekneš, že jsi upír?“ 
Zachechtal se: „Ne, přísahám, že ta bledost je příznak mého britského původu.“ 
„Tak na co čekáš? Co se stalo s tím mužským, který mě donutil, abych si k němu sedla, zeptala se ho na jméno a dal mi nepokrytě najevo, že nechce, abych se vrátila ke kamarádce? Co se stalo s tím klukem, který byl opovážlivý takovým způsobem, že se mi o tom ani nesnilo?“ 
Udělal krok, takže teď stál mezi dveřmi a opřel se o zárubeň. „Ten kluk se jenom snaží být gentleman, protože stejně tak jako chtěl, abys už zůstala s ním a stejně jako tě chce políbit, vidí, že jsi zraněná. Prostě mám strach, že mě tady ve skutečnosti nechceš.“ 
„Chceš říct, že máš obavy?“ 
„Hmm.“



Název CZ:
Losing it
Série: Losing it (1.díl)
Autor: Cora Carmacková
Nakladatelství: Jota

Česká anotace: „Jak to, že jsem pořád ještě panna?“ ztrápeně si opakuje každý den při pohledu do zrcadla Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopená množstvím přátel, kteří však absolutně netuší, čím se jejich pohledná a inteligentní kamarádka užírá. Hodlá skoncovat s panenstvím – jenže ten pravý stále ne a ne přijít.
V okamžiku, kdy se její sexem protřelá kamarádka Kelsey dozví, že Bliss není přes svůj „handicap“ ani lesbička, ani nehodlá odejít do kláštera, navleče ji do úzkých šortek a trička s tak velkým výstřihem, jaké by si samotná Bliss nikdy neoblékla. A potom ji s prohlášením „konečně si vrzneš“ odtáhne do blízkého baru, kde ji po konzumaci několika panáků na kuráž vybízí, aby si našla kvalitního milence na jedno použití. Bliss prchá zbaběle na záchod, ale cestou narazí na zajímavého mladíka jménem Garrick, zabraného do čtení Shakespeara. Neplánovaně přeskočí jiskra a Bliss má tu noc skutečně šanci prožít pohádkový sex…, ze kterého však na poslední chvíli s mnoha nepodařenými výmluvami vycouvá.
Další den ráno, první hodinu posledního semestru, Bliss málem omdlí: zjišťuje, že Garrick, který před necelými osmi hodinami ležel nahý v její posteli, je jejím novým profesorem! (jota.cz)


Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0