Nejnovější články

Ukázka: Buď se mnou - J. Lynn

By 10:12 , , ,

No, páni.
Spadla mi brada. Nic na světě by mě nedokázalo přimět, abych se na tu nádheru před sebou nepodívala.
Jase byl do pasu nahý a pokožka se mu leskla potem. Nevěděla jsem, kam až sahají jeho rodinné kořeny, ale mezi předky musel mít Španěly nebo Jihoevropany, protože měl celý rok přirozeně opálenou kůži. 
Jak obcházel traktor, svaly se mu zajímavě pohybovaly – vlnily se a napínaly. Měl dokonale vytvarovanou hruď a široká ramena; ten typ svalů, které získáte zvedáním balíků sena. Vypracované břišáky – hodně zřetelných šest buchet – se mu napínaly při každém kroku. Kdo by nezatoužil se jich dotknout? Džíny mu visely ledabyle nízko na bocích, tak nízko, že jsem si říkala, jestli pod vybledlou džínovinou ještě něco nosí.  
Poprvé jsem mohla vidět celé jeho tetování. Od té doby, co jsem ho znala, jsem občas zahlédla, jak mu kousek vykukuje na levém rameni z rukávu. Až doteď jsem nevěděla, co to je. Tetování bylo obrovské – černě vystínovaná nekonečná smyčka mu začínala na krku a kroutila se přes levé rameno až k lokti. Dva provazy na konci se otáčely proti sobě a připomínaly mi stočené hady hledící jeden na druhého.  
Dokonale to k němu pasovalo. 
Jak jsem od něj odtrhávala pohled, tváře mi zčervenaly a v ústech mi vyschlo. Jase zvedl Jacka ze sedadla, a jak ho držel nad hlavou, svaly na pažích se mu napínaly. Zatočil se s ním a zhluboka se zasmál, zatímco Jack křičel a mával rukama. Hormony se mnou dělaly divy.
Když Cam otevřel dveře na straně řidiče, Jase postavil Jacka na zem a něco na mého bráchu zakřičel. Znovu se narovnal a ruce si položil na boky. Přimhouřil oči a zadíval se do auta. 
Jase vypadal prostě nádherně. To se o mnoha lidech ve skutečnosti tvrdit nedá. Možná o celebritách nebo rockových hvězdách, ale jen vzácně uvidíte někoho tak omračujícího jako on.  
Červenohnědé vlasy mu v rozcuchaných vlnách spadaly do obličeje, lícní kosti měl široké a pěkně tvarované, rty plné a docela výrazné. Tvrdou linii čelisti mu pokrývalo mírné strniště. Neměl dolíčky jako Cam nebo já, ale když se usmál, byl to jeden z nejkrásnějších úsměvů, co jsem kdy na klukovi viděla. 
Právě teď se ale neusmíval. 
Ne. Mírně nakláněl hlavu a zíral do auta. 
Byla jsem tak vyprahlá, že jak jsem hleděla z okna, upila jsem trochu toho sladkého čaje. Ten otcovský potenciál přede mnou mě dokonale uchvátil. Ne že bych měla právě v plánu zplodit dítě, ale rozhodně bych přivítala pár tréninkových kol.



Název CZ:
Buď se mnou
Série: Počkám na tebe (2.díl)
Autor: J. Lynn
Nakladatelství: Baronet

Česká anotace: Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok – zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B – vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí... (baronet.cz)

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0