Nejnovější články

Ukázka: Město z kostí - Cassandra Clareová

By 16:16 , , , ,

„Ale proč se schováváš u Luka v křoví?“ zeptala se Clary, zatímco Simonovi vybírala z vlasů listí. Snášel její péči s nápadně zlostným výrazem. Když si předtím představovala opětovné shledání se Simonem, až všechno tohle skončí, tak nějak předpokládala, že bude mít lepší náladu. „Já to prostě nechápu.“
„Dobrý, to už stačí. Já si umím upravit vlasy, Frayová,“ řekl Simon a odtáhl se od ní. Seděli na schodech Lukovy zadní verandy. Jace se opíral o zábradlí a neúnavně předstíral, že je ignoruje. U toho si piloval stélou konečky nehtů. Clary si říkala, jak by se na to asi díval Spolek.
„A Luke věděl, že si tady?“ zeptala se.
„Jasně že nevěděl,“ řekl Simon podrážděně. „Nikdy jsem se ho na to neptal, ale myslím, že má dost přísný zásady ohledně cizích kluků, co se mu schovávají v křoví.“
„Ty ale nejsi cizí, tebe zná.“ Měla chuť natáhnout ruku a dotknout se jeho tváře, která ještě mírně krvácela v místě, kde se Simon škrábl o větev. „Hlavní je, že jsi v pořádku.“
„Že já jsem v pořádku?!“ Simon se hořce, řezavě zasmál. „Clary, máš vůbec tušení, čím jsem si za posledních pár dní prošel? Když jsem tě viděl naposled, vyrazila jsi od Java Jonese jako netopýr z pekla a pak jsi prostě…zmizela. Nezvedala jsi mobil, pak odpojili pevnou linku u vás doma a Luke mi řekl, že jsi na severu u příbuzných, i když dobře vím, že žádný další příbuzný nemáš. Bál jsem se, že jsem tě něčím naštval.“
„Čím bys mě tak asi mohl naštvat?“ Clary ho vzala za ruku, ale on se odtáhl a ani se na ni nepodíval.
„Nevím,“ řekl. „Něčím.“

Název CZ: Město z kostí
Série: Nástroje smrti (1.díl)
Autor: Cassandra Clareová
Nakladatelství: Knižní klub

Česká anotace: První díl celosvětově velmi úspěšné šestidílné série americké autorky C. Clareové se konečně dočkal nového vydání. Tato strhující fantasy se stala předlohou pro fanoušky očekávaného filmového zpracování, které bude mít premiéru v ČR již v září letošního roku. Vydaný první díl s názvem „Město z kostí“ seznamuje čtenáře s osudy mladé hrdinky Clary Frayové. Její obyčejný život se nenávratně změní, když se v newyorském nočním klubu stane svědkem vraždy a při tom se setká s lovci stínů, bojovníky, kteří chrání lidský svět před zlými démony. Clary zjistí, že má zvláštní schopnosti a pochopí, že svět, v němž dosud žila, byl pouhým přeludem… (bux.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách bux.cz

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0