Nejnovější články

Externí recenze / Město z kostí

By 21:20 , ,

Pří čtení prvního dílu ze série Nástroje smrti se určitě nudit nebudete. Děj se rozjíždí hned na začátku a až do konce knihy se nezastaví ani nezpomalí. Po celou dobu čtení jste napnutí jako struny na kytaře a chcete už konečně zjistit, jak to všechno skončí. Na konci knihy vám ale stejně zůstane spousta nezodpovězených otázek, takže se s chutí pustíte do dalšího dílu. Cassandře Clare se opravdu podařilo vytvořit příběh plný akce a napětí, ale zároveň se v něm objevuje i láska a nejasné vztahy mezi postavami.
Autor: Marky | Celá recenze

Takový vývoj vztahu hlavních hrdinů jsem nečekala. Nebudu psát spoilery. Ale stále jsem čekala a čekám, že to byl jen vtip nebo lež a že to bude ještě plné zvratů. Ale nechám se tedy překvapit. Teď ještě zkouknout filmovou verzi, která byla letos v létě v kině a porovnat to :-) A pak hurá na další díl...
Autorka je rozhodně skvělá spisovatelka. Ví jak na čtenáře. U knihy jsem se hodně nasmála, ale byla jsem i napětím bez sebe. Děj plný zvratů a překvapení. Cassandra Clare se rozhodně zařadila mezi moje oblíbené autory...
Autor: Lucy Lillianne | Celá recenze

Clary bola postava, ktorá akosi ničím nevynikala, aspoň z môjho pohľadu, tým chcem povedať, že na nej nebolo nič extra, čím by ma zaujala alebo čím by bola super skvelá hrdinka, ktorú by som milovala na prvý pohľad. Na druhej strane, myslím, že jej skrytá výnimočnosť spočívala v jej jednoduchosti, že aj napriek tomu, si ma dokázala získať. Nebola sprostá, naivná, hlúpa, nemala nijaké vlastnosti, ktoré by mi nejako extra prekážali a nemohla by som ich na nej vystáť. Bola milá, nenápadná, obetavá, no proste presne taká aby nebola niečo extra ale zároveň bola skvelou hlavnou postavou. Taktiež si asi každý obľúbi rovnako ako ja Simona. Typický najlepší kamarát, ktorý sa pre Clary obetuje nech sa deje čo chce. No a nakoniec je tu Jace, krásny, blonďavý, múdry a vtipný Jace. K tomu snáď netreba ani nič dodávať, tu ostáva už len jediné – prečítať si knihu.
Autor: Nerya | Celá recenze

A i když se mi vše líbilo, tak jsem si nějak nedokázal příběh užít naplno – prostě tak, jak jsem očekával. Onen temný svět schovaný v tom našem plný démonů, Nástrojů smrti a nepřátel schovaných v přátelích byl chytře promyšlený, zajímavě napsaný a krásně podaný čtenáři, ale podle mě tomu něco chybělo a při čtení jsem měl takový podivný pocit. Město z kostí mě utvrdilo v tom, že jsem rozhodnut v sérii pokračovat, ale přesto nemusí první díl okouzlit tak, jak si někteří myslí. Na některých místech se objevily slabší scény – v porovnání s kvalitou celé knihy –, které mi kazily krásný požitek čtení. Doufám, že se ten podivný pocit, který jsem při čtení cítil, vytratí…
Autor: Filipskh | Celá recenze

 RECENZE K VYDÁNÍ OD MLADÉ FRONTY

Opravdu jsem se vyděsila, když mi paní v knihovně podala tuto knihu. Moje prvotní reakce byla To jako vážně? Překvapilo mě, že existují takto ošklivé obálky. A znovu se dostáváme k tomu, že bych neměla soudit knihu podle obalu. Neměla. Ale myslím, že by i pro vydavatele bylo lepší, kdyby se snažili o hezké obálky. Naštěstí existuje nové vydání od Knižního klubu.
Autor: Eliška E. Jey | Celá recenze

 Knížka neměla skoro žádné chyby až na to že skončila a já si musím někdy zajít koupit další díl. Ale to co se mi na knížce nelíbilo nebo spíš postava, která se mi nelíbila byl Simon. Od začátku mi lezl na nervy. Nesnášela jsem ho. Někdy jsem měla chuť praštit ho nějakou tlustou knížkou. Doufám, že v dalších dílech se mi bude líbit víc. Ale o tom silně pochybuju. Ale ten kdo se mi na knížce nejvíc líbil byl Jace. Hodně lidí ho má rádo a já ho mám taky ráda. Byl to prostě...Jace. Já ho prostě jinak popsat nedokážu. Byl to prostě Jace. A jsem zvědavá na další díly, protože ten konec byl hodně zajímavý. Hned po přečtení tohohle dílu jsem si urychleně zapla internet a přečetla několik recenzí na další díl Město z popela. A nemůžu se dočkat až si knížku přečtu.
Autor: Lucinda | Celá recenze

Kniha se velmi lehce čte a má poutavou dějovou linku, zhruba od její poloviny vás čeká neskutečná, infarktová jízda. I když si myslíte, že už vám autorka vyrazila dech natolik, že horší už to být nemůže, zase se nedostává vzduchu do plic. Dalším velkým plusem je poslední vydání knihy od knižního klubu, které se vrací ke krásným obálkám z dob vydání prvního a obsahuje ještě přebal s motivy filmu.
Autor: Niviat | Celá recenze


Úryvky recenzí byly vybrány tak, aby nespoillerovaly děj. 
Pokud chcete přidat svůj úryvek, napište mi do komentářů odkaz na vaši recenzi.
Pokud naopak chcete, abych úryvek vaší recenze smazala, tak také napište.
Předem vám všem moc děkuji.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0