Nejnovější články

Ukázka: Svádění luny - Laurell K. Hamiltonová

By 16:00 , , ,

„Jeho vlastní strach bude jeho zhoubou,“ poznamenal Frost.
„Možná,“ přikývl Doyle, „ale vlk zahnaný do kouta je ještě nebezpečnější. Skutečně se nechceme pohybovat v Taranisově blízkosti, když bude mít pocit, že nemá na vybranou.“
„Což mě přivádí zpátky k tomu, proč chce, abych navštívila Požehnané království,“ řekla jsem. Vymanila jsem se z útěšného objetí obou mužů. Bylo tu příliš mnoho otázek a přihodilo se toho moc, než aby mě utěšilo pouhé objetí. Bylo to velmi lidské a nepodobné fae, ale já jsem prostě právě teď nechtěla, aby mě někdo držel.
„Říkal, že si přeje obnovit vaše přátelské vztahy, když si nyní dědičkou trůnu Temného království,“ řekl Doyle.
„Tomu nevěříš ani o trochu víc než já.“
„V jádru je to pravda, protože jinak by to byla přímá lež, a my si navzájem nelžeme.“
„Možná, ale sidhe umí vynechat tolik pravdy, že to nakonec může být stejně dobře lež,“ povzdychla jsem si.
Sage se zasmál a jeho smích se podobal cinkotu zlatých zvonečků. „Ach, princezna skutečně zná své lidi.“
„Koupili jsme si tvé mlčení,“ zavrčel Doyle. „Tak ať je to mlčení i v průběhu této debaty. Pokud nemáš něco skutečně hodnotného, co bys dodal.“ Hleděl na mužíčka, který líně kroužil u stropu. „Pamatuj si tohle, Sagi, pokud Temné království padne, budete vydáni na milost sidhe Světla a ti vám nikdy nebudou důvěřovat.“
Sage přistál na okraji stolu a půvabná křídla složil na zádech. Vzhlédl k Doylovi – ačkoli kvůli tomu, že si Doyle stále opíral bradu o ruce, měli oči téměř ve stejné výšce. „Pokud temní padnou, Temnoto, nebudou to krutěnky, kdo bude trpět rukou Požehnaných nejvíc. Nevěří nám, ale nevnímají nás jako hrozbu. Vás zničí všechny. Nás rozeženou jako mouchy za letního dne, ale nebudou považovat za nezbytné zničit nás všechny. Jako národ přežijeme. Mohou říct Temní sidhe totéž?“


Název CZ: Svádění luny
Série: Merry Gentry (3.díl)
Autor: Laurell K. Hamiltonová
Nakladatelství: Epocha

Česká anotace: Meredith Gentryová je soukromé očko a zároveň princezna Merry, následnice trůnu Říše kouzel. Ale teď jí ti, kteří jsou jí nejblíže, našeptávají, že se v ní skrývá mnohem víc. Bojí se jí, dokonce i ve chvíli, kdy ji chrání. A kdo by se jim divil? Merry probudila sílu, která v nich tisíce let dřímala. Problém je, že vůbec netuší proč.
Její tetu, královnu Vzduchu a Temnoty, už nerozptylují obvyklé sadistické koníčky. Královnina posedlost je upřena na Meredith. Otěhotnět a porazit svého bratrance, prince Cela, v boji o královskou korunu, trvá déle, než Merry čekala. 
Ačkoli tráví každou noc s královninými Havrany, svými nesmrtelnými strážci, nevedou tyto dekadentní hrátky k tolik očekávanému výsledku. Ale děje se něco jiného. Kouzelná moc proudí jejím tělem naprosto nekontrolovatelně. A když Merry spojí své zpola smrtelné tělo s jejich čistokrevnými, cítí, jak narůstá a sílí.(epocha.cz)

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0