Nejnovější články

Ukázka: Trable - Samantha Towle

By 16:11 , ,

Mohla jsem to sice změnit, když Oliver umřel, ale neměla jsem k tomu důvod. A o to menší, když jsem se seznámila s Forbesem. Určitě by nebyl nadšený, kdybych měla spoustu kamarádek. Měl rád, pokud mě mohl ovládat, a to bylo snazší, když jsem byla sama.
„Ahoj.“ Řekla jsem poté, co jsem přijala hovor.
„Ahoj zlato. Jak dlouho tam ještě hodláš zůstat?“ 
Díky bohu měl dobrou náladu.
„Už ne moc dlouho. Jenom musím dokončit vyklízení podkroví a pak se vydám domů. A na zítřek už mi zbude jen Oliverova pracovna.“
„Mám se u tebe večer zastavit?“
Ne.
„Jestli chceš.“ Přinutila jsem se k alespoň trochu nadšené odpovědi.
„V posledních dnech jsi mi chyběla,“ pronesl tiše do telefonu.
„Ta mně taky.“ Vůbec ne.
„Všechno si večer vynahradíme.“
Ach, bože.
„Už se nemůžu dočkat.“
„Fajn. Takže se u tebe zastavím v osm.“
„Udělám něco k večeři.“
„Miluju tě, Mio.“
„Já vím, taky tě miluju.“ Nenávidím tě.
Povzdechla jsem si a zaklapla telefon. Strčila jsem si ho zpátky do kapsy a zamířila nahoru, abych dokončila úklid.

Název CZ: Trable
Autor: Samantha Towle
Nakladatelství: Baronet

Česká anotace: Mia Monroeová nikdy neměla lehký život. Když se konečně osamostatnila, myslela si, že všechno bude jednodušší. Ale nebylo… Teď utíká před minulostí, o níž se nesmí nikdo dozvědět. Zoufale se snaží najít lásku, o které dosud jen snila.
Jordan Matthews naopak bere všechno na lehkou váhu. Má rád ženy, jednoduchý, uvolněný a bezproblémový život. Jenže pak potká Miu… zlomenou, zdeptanou a s takovou přítěží, jež je na jednoho člověka příliš. Čím více tuto dívku poznává, zjišťuje, že poprvé chce někomu pomoct. Že touží dozvědět se o ní víc…(baronet.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství Baronet

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0