Nejnovější články

Ukázka: Polibek stínů - Laurell K. Hamiltonová

By 16:00 , , ,

Kdyby Jeremy vyslovil mé jméno nahlas a díval se při tom na mě, slova by rezonovala, a až by se konečně dostala až k ní, věděla by, že jsem naživu a že to byl Jeremy, kdo to jméno vypustil z úst. I kdybych utekla, vyslýchala by ho a použila by klidně i mučení, pokud by mírné metody selhaly. Slyšela jsem, že jako milenka je vynalézavá. O tom, že stejné vlastnosti vykazuje i v oblasti mučení, jsem byla přesvědčená.
Odtáhla jsem se od Rorana a podělila se aspoň o část pravdy. „To moje matka byla krásná.“
„Jako to víš?“ zeptal se Jeremy.
„Řekla mi to.“ Podívala jsem se na něj.
„Chceš tím naznačit, že to tvoje matka ti řekla, že nejsi krásná?“ ozvala se Lucy. Jen člověk dokáže být tak přímý.
Přikývla jsem.
„Bez urážky, to byla tedy pěkná mrcha.“
Na to šlo říct jen jedno – „A jaká. A teď už odsud vypadněme.“
„Nechceme přece nechat pana Nortona čekat,“ řekl Jeremy.
„Jak já bych si přála, abychom ho mohli obvinit z pokusu o vraždu,“ posteskla si Lucy.
„Nemůžu slíbit, že budeme mít dost pádný důkaz o smrtícím kouzlu, aby ho odsoudili,“ řekla jsem.
„Ale,“ vložil se do hovoru Jeremy, „dnes večer získáme důkaz, že používá kouzla, aby sváděl ženy. A to je podle kalifornského práva považováno za znásilnění. Potřebujeme ho dostat do vězení, držet ho dál od jeho manželky a tohle je sázka na jistotu. Pokud bude obviněn z násilnického činu za použití kouzel, nemá šanci, aby se dostal ven na kauci.“

Název CZ: Polibek stínů
Série: Merry Gentry (1.díl)
Autor: Laurell K. Hamiltonová
Nakladatelství: Epocha

Česká anotace: Merry Gentryová pracuje pro soukromou detektivní kancelář v Los Angeles, která se specializuje na případy s nadpřirozenými motivy. A ve světě, kde vedle lidí žijí všemožné druhy kouzelných bytostí, o takové případy vůbec není nouze. Jenže Merry není jen člověk s malou příměsí kouzelné krve, která jí propůjčuje zvláštní schopnosti. Ve skutečnosti je princeznou Temného království, členkou královské rodiny, a od trůnu ji dělí jen několik krůčků. Právě intriky a úklady těch, kteří by ji rádi odstranili z nástupnictví, ji přiměly utéct do lidského světa a za každou cenu svou pravou identitu skrývat. Poklidná léta, kdy ji ohrožovali jen zločinci a nástrahy velkoměsta, však skončila. Její tajemství bylo prozrazeno a nezbývá než se vrátit ke dvoru a čelit mocenským pletichám, v nichž sex a láska jsou jen nástroji k dosažení vyšších cílů. Zachovat si důstojnost a zůstat věrná svým citům a zásadám není snadné, když Merry na každém kroku jde o holý život. (goodreads.com)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství Epocha

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0