Nejnovější články

Student knihomol 3 - Úvodní článek

By 11:38

Prázdniny skončily stejně jako Prázdninový knihomol a nyní přichází již třetí ročník Studenta knihomola. Doufám, že se vám minulé ročníky líbily a zapojíte se zase.

Někteří jdou stejně jako já dnes v novém školním roce do školy a někteří půjdou později. Pro ty, co třeba začínají až koncem září nebo až v říjnu: Klidně si prodlužte Prázdninového knihomola a s tím Studentem knihomolem začněte až začne vaše škola.

Články tady na Mezi nebem a peklem budou přibývat jednou měsíčně, a pokusím se, aby to bylo vždy hned 1.den v měsíci. Jasně, někdy se stane, že prostě nebudu stíhat, nebo nebudu mít možnost, tak článek zveřejním později. Pro vás zůstává volnost, ať už čtete hodně, a chcete psát články raději každý týden, nebo čtete stejně jako já míň, tak každý měsíc článek.

PRAVIDLA:

  • Sdílej tento článek (FB, Twitter, blog, ... kdekoli tě napadne).
  • Uveď mě minimálně v úvodním článku jako autora projektu.
  • Umísti si někam viditelně na blog banner projektu.
Všechny tři pravidla jsou vlastně o tom, aby se k projektu dostalo co nejvíce lidí. A mě jako autora, no co vám budu povídat, už jsem se setkala i s totální abbsencí jakéhokoli linku, odkazu či čehokoli, takže i na banneru alespoň přezdívka a jméno blogu. Na závěr vám všem přeji do nového školního roku mnoho úspěchů a šťastnou ruku při výběru knih.


*Do linkovače se prosím pište ve tvaru: JMÉNO BLOGU / PŘEZDÍVKA





Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0