Nejnovější články

Ukázka: Šance - Katy Evans

By 11:04 , , ,

Za celý svůj život jsem strávila noc jenom s jedním mužem. Líbí se mi, když se můžu ve spánku zanořit do jeho svalů. Líbí se mi, že povlečení voní jako on. Jeho ramena jsou mým nejmilejším polštářem, přestože jsou pevná jako skála a pořád mi není jasné, jak se na nich dokážu vyspat, ale dokážu. Paží mě vždy objímá kolem pasu a zaplavuje mě svým teplem a vůní. Miluju ho. Zvláště když skloní hlavu, aby mi zanořil nos do krku a přivoněl ke mně – stejně jako já k němu.
Problém je, že jeho strana postele ho ze sebe podle všeho sama vyhodí v deset dopoledne, kdežto ta moje mě vyhazovat nějak neumí.
Dneska jsem totálně mrtvá a nechce se mi ani otevřít oči, i když vím, že on už v ložnici není.
Když je pryč, je vzduch kolem jiný. On ho vždy nabije svou přítomností, nenápadnou, přesto mocnou vibrací, kterou vycítím a díky níž se cítím vzrušená a zároveň v bezpečí.
Opravdu jsem mu propadla.
Před šesti měsíci jsem chtěla jenom rychlíku na jednu noc, nic víc. Trochu se pobavit po všech těch letech, která jsem zasvětila kariéře. A místo toho…jsem našla jej.
Nepředvídatelného, zuřivého, sexy chlapa, po němž každá žena touží a kterého já nechtěla. Nakonec jsem po něm nejen zatoužila, ale hlavně jsem se do něj zamilovala až po uši. Milovat muže jako on se podobá jízdě na šílené, úžasné, báječné horské dráze.
Sednu si, promnu si oči, zamžourám do sluníčka a tiše si povzdechnu, proč mi jen v krvi neproudí koncentrovaný energeťák jako Remymu. Skoro jsme nespali, jak jsme se oddávali našemu nejvzrušivějšímu koníčku, a on je přesto dávno na nohou. U dveří stojí jeho kufr, připravený na cestu do dalšího města, zatímco já si ještě pořád potřebuju všechno sbalit.

Celou ukázku knihy najdete: na tomto odkazu

Název CZ: Šance
Série: V ringu (2.díl)
Autor: Katy Evans
Nakladatelství: Baronet

Česká anotace: V ringu nezastavitelný Remington konečně potkal tu pravou, jeho vztah s Brooke se brzy prohloubí – čekají spolu dítě. Stres z každého dalšího zápasu si však vybírá svou daň – hrozí, že o potomka přijdou. Brooke je přinucena ke klidu na lůžku, zatímco Remington se na opačném konci země snaží získat titul šampiona. Daleko od muže, jehož miluje, a v zajetí svých myšlenek se ale Brooke nevzdává a je rozhodnuta bojovat o lásku i o svou šanci na štěstí... (baronet.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství Baronet

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0