Nejnovější články

Ukázka: Holky někdy koušou - Chloe Neill

By 14:24 , , ,

Z „vajíček“ se vyklubala vydatná teplá snídaně. Když jsem se osprchovala a převlékla zpátky do normálního oblečení, Mallory a já jsme následovaly Catchera a Jeffa do malého plechového bistra schovaného pod železniční tratí v obchodní čtvrti, která už zažila lepší časy. V jednom z kulatých oken svítil modrý neonový nápis „U Molly“.
Když jsme byli uvnitř, nasoukali jsme se do boxu a pročítali snídaňové menu. Objednali jsme si u servírky v kostkovaných šatech – všichni vejce, párky a toasty – a pak jsme svorně mlčeli, pouze Mellory s Catcherem si vyměňovali nepřehlédnutelné pohledy.
Za pár minut už před námi ležely talíře obložené vydatnou snídaní a já se zakousla do párků. Spořádala jsem tři nožičky naráz a dělala hladové oči na Mellory, která mi podala čtvrtou.
Catcher se zachichotal. „Potřebuješ doplnit proteiny.“
„Jako kožoměnec,“ přidal se Jeff s vlčím úsměvem. V tu chvíli mě něco napadlo.
Okusovala jsem toast. „Jeffe, v jaké zvíře se vlastně měníš?“
On a Catcher se na sebe podívali tak, že mi došlo, že jsem způsobila další nadpřirozené faux pas. Opět jsem si v duchu zopakovala, že si musím pořídit nějakou encyklopedii. Třeba ji sama napíšu, když na to přijde.
„Už zase jsem položila nevhodnou otázku?“ zeptala jsem se a ukousla si další sousto. Neomalenost očividně nepůsobila na můj apetit.
„Když se někdo na tohle zeptá kožoměnce, je to totéž, jako bys vytáhla pravítko a požádala chlapa, aby ho ukázal,“ poučil mě Catcher.
V tu chvíli mi zaskočil toast. Zakuckala jsem se a musela se pořádně napít svého pomerančového džusu, abych se nezadusila. „Dobrý,“ mávla jsem na Mallory rukou. „Jsem v pohodě.“ Krotce jsem se usmála na Jeffa. „Promiň.“ 

Název CZ: Holky někdy koušou
Série: Upíři z Chicaga (1.díl)
Autor: Chloe Neill
Nakladatelství: FANTOM Print

Česká anotace: Život vysokoškolačky nebyl určitě žádná sláva, ale byl můj. Vedlo se mi dobře, dokud upíři z Chicaga neohlásili světu svou existenci – a pak mě napadl zbloudilý upír. Stihl si dát jen doušek, než ho vyplašil jiný krvesaj… ten, který se rozhodl, že nejlepší způsob, jak mi zachránit život, je vzít mi ho. Z mého zachránce se vyklubal Mistr upír, pán Cadoganského Domu. Nyní se již nebudu potit nad dizertačkou. Budu se učit, jak zapadnout do rezidence v chicagském Hyde Parku, plné upíří smetánky věrné Ethanovi Sullivanovi, svému Pánovi. Samozřejmě, že tento vysoký, zelenooký, čtyři sta let starý upír má náležité kouzlo. Bohužel taky očekává, že mu budu vyjadřovat nekonečný vděk – a budu mu sloužit. Dobře… Jenže mé rostoucí schopnosti (najednou umím překvapivě dobře zacházet se skutečnými zbraněmi), nepříjemná sluneční alergie a Ethanovy postoje budou tím nejmenším, co mě bude trápit. Někdo mi jde po krku a stále se pohybuje po městě. Je to ten zbloudilý upír, který mě kousl? Upír z konkurenčního Domu? Naštvaný gang s pochodněmi? Mé uvedení do nočního života v Chicagu bude možná prvním impulzem k rozpoutání války. A při té poteče krev. (fantomprint.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství FANTOM Print
 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0