Nejnovější články

Společné čtení Času čarodějnic - vyhodnocení

By 13:13

Prázdniny dnešním dnem končí a mě nezbývá než ukončit Společné čtení Času čarodějnic. I přes snahu přečíst oba díly v termínu jsem opět zklamala. Podařilo se mi přečíst jen jeden, a to ne kvůli tomu, že by ty knihy nebyly dobré, ale protože jsem většinu srpna trpěla čtecím blokem, a když jsem ho zrovna neměla, tak jsem četla knihy, které mi přišly na recenzi. 


Stín noci si určitě přečtu. A jakmile ho začnu číst, tak se dočkáte i ukázky z onoho zmíněného druhého dílu. Doufám, že vy jste přečetli obě a pokud ne, tak nezoufejte. Přijde na ně řada později. 

Vyšlé články:

*Vaše články/recenze/čtecí postupy a všechno ostatní týkající se Času čarodějnic a Stínu noci mi můžete napsat do komentářů. :)

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0