Nejnovější články

Letní knižní HOP 2014 - VYHODNOCENÍ

By 11:07 , ,

Nastal den D. Vyhlášení výherců. Výherci jsou ze 73 zúčastněných *týýývado* čtyři. Tři z vás dostanou knihu, kterou věnovalo do HOPu nakladatelství Metafora, za což mnohokrát děkuji, a jsou to tři výtisky Ženy v černém: Anděl smrti. Doufám, že se vám kniha bude líbit a po přečtení se mi ozvete, ať už zasláním odkazu na recenzi, nebo názorem na knihu. Čtvrtý výherce si mohl vybrat libovolnou knihu do 400,-.

ŽENA V ČERNÉM: ANDĚL SMRTI
Výherci: 
              × Frux
              × schefik
              × Monika

V této chvíli už mají výherci emaily ve svých emailových schránkách. No koukám, že už mi i všichni odpověděli, takže ještě jednou gratuluji výhercům. :)




Výherce:
× Veronica Orphan

Ta už mi taktéž odepsala. A vybrala si Labyrint od Yoli. 

Doufám, že jsou všichni spokojení, všem dojdou v pořádku jejich balíčky (asi za dvě hodinky jdu na poštu). A výherci budou též mezi prvními, kdo dostane vizitky Mezi nebem a peklem. :)


Všem děkuji za účast, jsem ráda, že vás můj druh soutěže bavil a ráda uspořádám další. Na vaše otázky jsem reagovala ve videu.


Na jediné co jsem tuším zapomněla zmínit jsou osobní články, na ty jste se taky hodně ptali. Nejsem si úplně jistá, zda jsou osobní články na knižním blogu to pravé. Budu ráda, když mi pod článek napíšete svůj názor.

A ještě připomenu, pro ty co nesledují fb blogu. Od 1.září do 24. prosince probíhá na blogu soutěž o nejlepšího a nejaktivnějšího komentátora. ↓


Na závěr poprosím všechny blogy, které se zapojily do HOPu, jestli by nehodili přímé linky na VYHODNOCOVACÍ ČLÁNKY do linkovače.







Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0