Nejnovější články

Ukázka: Harlekýn - Laurell K. Hamiltonová

By 22:12 , , ,

„Před minutou nebo dvěma jsme řekli, že se s nimi chceme setkat, a pak dorazila maska s pozváním,“ řekla jsem.
„Aha, takže včera bylo pozdě,“ pochopil Lisandro.
„Tak nějak,“ souhlasila jsem.
Přikývl. „Zavolám si.“ U dveří zaváhal. „Přidělím někoho ke dveřím a použiju telefon mimo klub.“
„Dobrý nápad,“ přikývla jsem.
„O ty se snažím.“ A odešel.
„Kam mám dát tohle?“ zeptal se Clay a pozvedl krabici.
„Dej to na stůl k té druhé, řekla bych.“
Položil ji vedle první masky. Jean-Claude nevypadal, že by se jí chtěl dotknout. To já krabici nakonec otevřela a našla bílou masku, která slepě hleděla vzhůru. Ale tahle vypadala dokončenější, zdobily ji pozlacené noty. Jedné jsem se dotkla a zjistila, že vystupuje nad zbytek masky. Na přiloženém lístku stálo jenom: „Jak jsi žádal.“
„Je něco napsané v masce?“ zeptal se Jean-Claude.
Zvedla jsem ji z hedvábného papíru. Uvnitř hladkého oblouku masky byl nápis.
„Nečti to nahlas, ma petite.“
Neudělala jsem to a podala mu masku. Uvnitř bylo napsáno „Cirkus prokletých“ a datum, které bude za dva dny. Datum bylo napsané, jako se to píše v Evropě – nejdřív den a potom měsíc. Vybrali si jeden z Jean-Claudových podniků. Bylo to dobře, nebo špatně? Znamená to, že máme výhodu domácího prostředí, nebo že mají v plánu to místo podpálit? Chtěla jsem se zeptat, ale nechtěla jsem, aby naši nepřátelé tu otázku slyšeli. Pokud v téhle kanceláři najdeme štěnice, budeme se muset podívat všude. Do všech kanceláří, všech podniků, do mého domu, prostě všude.
Modlila jsem se, abychom našli štěnice, protože druhou možností bylo, že jsou tihle upíři tak dobří, že dokážou umístit pomyslné štěnice do našich mozků. Můžete najít a zničit mechanické udělátko v místnosti. Pokud jsou tak dobří, aby použili magii přímo v našich hlavách, pak jsme v hajzlu. Umřeme, až si to budou přát, nebo budeme žít. Ať tak či tak, bude to jejich volba a ne naše. Nikdy by mě nenapadlo, že si budu přát, aby byly naše kanceláře zamořené štěnicemi. Je fakt divné, co se občas zdá jako menší zlo.
Celou ukázku knihy najdete: na ISSUU 

Název CZ: Harlekýn
Série: Anita Blakeová, lovkyně upírů  (15.díl)
Autor: Laurell K. Hamiltonová
Nakladatelství: Epocha

Česká anotace: "Jsem jediná lovkyně upírů, která randí s vládcem města. Většina lidí to vnímá jako střet zájmů. Upřímně řečeno, já to tak taky vidím, ale moc s tím toho nenadělám." 
Moc saintlouiských upírů stále roste a zvěsti o nových schopnostech vládce Jean-Clauda i jeho lidské služebnice Anity Blakeové se šíří až za oceán. Zastánce tradičního řádu však stejně tak znepokojují poměry ve zdejší Církvi věčného života, která porušuje tisíciletá pravidla a snad i ohrožuje bezpečné soužití upírů a lidí. Když se ve městě objeví záhadní Harlekýnové, legendární a přísně utajovaní upíří strážci pořádku, nikdo netuší, proti komu se mocní z Evropy rozhodli zasáhnout. Pro Anitu, zmítanou věčnými proměnami nevyzpytatelné sexuální magie i politickými spory mezi jednotlivými skupinami kožoměnců, je to jen další komplikace, kterou teď opravdu nemá zapotřebí… (epocha.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství Epocha 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0