Nejnovější články

Prázdninový knihomol 2 - úvod

By 20:26


S menším (větším) zpožděním uveřejňuji Prázdninového knihomola 2. Projekt měl začít už 28.6.2014 a ukončen bude 31.8.2014. Vím, že už jsem pár dní pozadu, ale úplně se mi to vykouřilo z hlavy. Věřím, že pro mnohé nebude problém (stejně jako já) dopsat články dodatečně, nebo vše dopsat do jednoho článku.
Sečteno podtrženo, o co, že v projektu jde? Každou neděli zveřejnit článek se seznamem knih, co jste ten týden přečetli + minulé seznamy. 31.8.2014 pak každý zveřejní svůj kompletní seznam přečtených knih za prázdniny. Forma rekapitulace je libovolná, stejně jako obsah článků. Pokud budete články psát, tak doporučuji uvést alespoň JMÉNO KNIHY, AUTORA, POČET STRAN...nebo můžete každý týden natočit video, která jsou v poslední době tak oblíbená. Takže..je to na vás.

Pro představu můj loňský Prázdninový knihomol.

Ještě vás poprosím, jestli se zapíšete do linkovače (přezdívka s odkazem na blog). A popřípadě si dáte banner do menu, nebo někam na blog (není to povinné, ale potěší mě to, protože tak se o projektu dozví více lidí).

Bonusově budu ráda, pokud budete tento článek sdílet na facebooku. A vaše prázdninové knihomoly mi můžete psát (odkaz na váš článek) na facebook nebo do komentářů. Budu jen ráda. :)





Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0