Nejnovější články

Tipy a názory (2) - Ediční plán Baronet JARO 2014

By 23:43 ,

Vím, že jdu u některých knih už malinko s křížkem po funuse, ale říkám si že lepší pozdě než nikdy. Takže, tentokrát jsem tu s tipy a názory ke knihám z nakladatelství Baronet. Ediční plán si můžete stejně jako já stáhnout z jejich stránek. Já mám tedy doma navíc i ten v papírové podobě, což je pro mně pohodlnější.

Jako většina čtenářů i já jsem jistým způsobem ovlivněna obálkami. Dříve jsem byla ovlivňována více, teď už to nepociťuji tak dramaticky, protože bych stejně musela vyřazovat kopu knih, které si stejně nestihnu nikdy přečíst a takhle "povrchnost" mi výběr zjednodušuje alespoň malinko. Tak jdeme na to.



Na začátek vás rozhodně zaujme kniha od J.R.Ward - NEZAPOMENUTELNÁ. U čtení anotace se mi okamžitě vybavil film Osobní strážce z roku 1992, jinak to prostě nešlo. Ale dílko má nejen zajímavou obálku, která zaujme, ale ani anotace není tak úplně marná. Ba bych řekla, že sériový vrah je docela novinka, i když láska k osobnímu strážci už tolik ne. / Baronet / Goodreads /


Další je docela objemná bichlička s názvem POČKÁM NA TEBE. Dle anotace se kniha může jevit poněkud jako klasický romantický příběh s nějakou tou zápletkou, ale nenechte se mýlit - vážně je co číst. Já už mám přečtenou asi polovinu knihy a jsem docela nadšená, i přes svrchní jednoduchost → KLUK + HOLKA, nakonec autorka vykouzlí nádherný a poutavý příběh. Podle mne to rozhodně stojí za to. / Baronet / Goodreads /

Teď kniha poněkud z jiného soudku. ŽÁR patří do erotické literatury a já sama jsem se na něj těšila jak malý dítě na vánoce, takže pokud jste četli předchozí dva díly a líbili se vám, tak nepochybuji, že na tento ste též natěšení. Já jsem již knihu četla a je to dobré čtivo, ale nějak tam není nic nového, ano rozebírá se tam víc přátelství, což se mi dost líbilo, ale jinak mi ta kniha přišla na stejné brdo jako ty dvě předchozí, čili žádné překvápko se u mě nekonalo. Tož, třeba to u vás bude jiné. / Baronet / Goodreads /

Romantických příběhů není nikdy dost, takže nebude žádným překvapením, že jako další mě v edičním plánu uchvátila (opět) kniha od Lynn - JAKO LED. Na tuhle knihu jsem původně sahat nechtěla, přeci jen, člověk nestihne přečíst vše, ale postupem času se mi to rozleželo a došlo mi, že tohle dílko prostě v knihovničce mít musím (takže už ji mám hezky objednanou). Z anotace to opět vyznívá jako krásný romantický příběh s nějakou zápletkou, takže doufám v dobré odpočinkové čtivo. Pokud mě kniha mile překvapí tak tím lépe. / Baronet / Goodreads /



Tak to byly knihy co už vyšly, a teď ty, co nás teprve čekají. :)



Láska je důležitá a tak by LÁSKA BEZ SCÉNÁŘE neměla chybět ani ve vaší knihovně. Pochopte, už z anotace jasně křičí kýč. Mohlo by snad být ještě něco nejnepravděpodobnějšího než že se takovej sexy chlap dostane do malého zapadlého baru a narazí na jedinou ženskou na planetě co si z něj negecne na zadek? Pochybuju. A myslím, že právě proto stojí za to si tu knihu přečíst. Jsou totiž autoři, co si s takovými kýčovitými situacemi umí pohrát a podat to tak, že to nakonec milujeme. Takže já hlasuji pro. Navíc se mi zamlouvá i obálka. Ale děsí mně počet stran (656). / Baronet / Goodreads /


A jdeme o dům dál. V RINGU je už podle anotace velmi zajímavá kniha. Ještě jsem ani neměla možnost do ní nahlédnout a vím, že budu otáčet stránku za stránkou, abych se dozvěděla jak se bude vztah hlavních postav vyvíjet. Docela by mně zajímalo jestli je ta hvězda (tetování chlapa na obálce) souměrná... Kde se mám hlásit abych to mohla překontrolovat? :D  / Baronet / Goodreads /

A to je vše přátelé...






...za zmínku už pak stojí druhý díl ŠANCE a SCÉNÁŘ LÁSKY, ale tohle už záleží na tom, jak se vám budou líbit první díly. :) Abych byla přesná, tak je to spíš vše z toho co mě u Baronetu z edičáku zaujalo. Doufám, že jsem vám když, tak ukázala nějakou knihu, co vás zaujala.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0