Nejnovější články

Soutěž: Odkaz Dračích jezdců - VYHLÁŠENÍ

By 20:53 ,


Je to konečně tady. Vyhlášení vítěze soutěže o sérii Odkaz Dračích jezdců. Když dovolíte trochu tady zrekapituluji samotný (re)reading. Dračí jezdci byl můj první takovýhle větší hromadný projekt, a já se musím přiznat, že jsem ho časově tedy vůbec neodhadla. Ale přihlásilo se (beze mne) deset účastníků, bohužel tedy musím říci, že pouze tři dočetli celou sérii až do konce a dostali se až sem. Těmto třem mnohokrát děkuji za trpělivost a doufám, že se připojí třeba někdy příště. Ti co nedočetli mohli aspoň napsat email, nebo komentář, no bohužel ani toho se mi od většiny nedostalo.

Takže ještě jednou díky vám, čtenářům, že jsem na to čtení nebyla sama a taká nakladatelství Fragment, bez něhož by mě tenhle nápad ani ve snu nenapadl. Takže děkuji a gratuluji...

#2 Niviat


Na facebook stránky mi můžete psát, co dalšího byste chtěli hromadně číst a kolik času na jednu knihu cca byste dali.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0