Recenze: A Beautiful Wedding - Jamie McGuire

By 19:43 , , , , ,

Z prvního dílu už víte, že Abby už není Abernathy, pokud ne, nedoporučuji vám recenzi dále číst, protože si zbytečně naspoilerujete děj dopředu. Ale je to vaše volba.  Abby je nyní Mrs. Maddox, jenže první kniha byla na detaily dost strohá. Vlastně jsme neměly možnost se na svatbu podívat. Ovšem bylo zmíněno ono tetování, u kterého se nejeden čtenář zastavil, protože v české knize bylo velkým písmem „Paní Madoxová“. Že se vám něco nezdá, ano, máte pravdu. Protože i když ke jménu přidáme ová, jak může někdo oddělat jen tak jedno d? Doteď jsem to nepochopila, ale budiž.

Tento tenoučký půldíl je o onom důležitém dni, kdy si Abby a Travis řeknou svá „ano“. Autorka konečně odhalí myšlenky hlavních postav příběhu a dovolí nám nahlédnout za oponu toho všeho zmatku. Jak Abby zvládla vdavky v devatenácti, už si budete muset přečíst sami.

Přiznám se, že jsem malinko předběhla události a do půltého dílu se pustila, aniž bych předtím četla Walking Disaster, což je druhý díl, ale věřte, že to mám v plánu coby dup. A upřímně mi to ani moc nepřekáželo. Většinu věcí jsem věděla z prvního dílu, a co jsem nevěděla, to jsem vstřebala za pochodu, nebo si to prostě domyslela. Ale asi pro vás vážně bude lepší zážitek přečíst si o „Krásné svatbě“ až po „Učiněné katastrofě“. (Tak je to oficiálně česky, neptejte se mě, proč to není Chodící katastrofa, vážně to nevím.) Možná, že kdybych to četla postupně, těch pět hvězd by kniha nakonec dostala, ale jen možná.

Je fakt, že takhle šílenou a přitom úžasnou knihu jsem dlouho nečetla. I když je to půltý díl, který má víceméně jen doplnit mezery v příběhu, tak jsem se u něj skvěle bavila. Střídající se pohledy Abby a Travise dávali dostatečný náhled na situaci a přestože se řešil pouze jediný den, tak mi přišlo jako by jich bylo víc. Je až neuvěřitelné, co všechno se dá změnit za pouhý den - co všechno se dá stihnout.

Moje hodnocení knihy: 4.5/5

Orig. název: A Beautiful Wedding
Název CZ: -
Série: Beautiful (2,5.díl)
Autor: Jamie McGuire
Provedení: vázaná, 160 stran
Vydáno v CZ: -
Nakladatelství: Atria Books

Česká anotace: Víte, že se Abby Abernathy nečekaně stala paní Maddox. Ale co opravdu víte? Proč Abby položila tu otázku? Jaká tajemství sdílejí před obřadem? Kde strávili svatební noc? Kdo další to ví...a neřekl? Vše o Annyině a Travisově útěku je tajné...až do teď. Fanoušci Beautiful Disaster a Walking Disaster dostanou odpovědi na své otázky v tomto víru událostí ze svatebního dne (a noci!) - a jak je to se všemi dobrými příběhy, stojí definitivně za to si na ně počkat. (goodreads.com)

Knihu lze zakoupit: v eshopech s EN knihami

Předchozí díly:
Mrs. Maddox (Beautiful #1,5)*