Nejnovější články

Tipy a názory (1) - Ediční plán Fragment JARO 2014

By 17:25

Tentokrát mám na vás pár knih z nakladatelství Fragment, přesněji z jejich edičního plánu JARO 2014, který si můžete stáhnou tady nebo přímo na stránkách nakladatelství. A teď už šupem na to.



První kniha mě zaujala hned na začátku. Jedná se o první knihu z trilogie nesoucí název HON. Fragment hodlá vydat všechny díly a už teď si můžete prohlédnout i obálky nadcházejících dílů. Podle mě to bude poutavá kniha s notnou dávkou napětí, akce a špetkou romantiky, ale v tu už ani tak moc nedoufám. Každopádně se mi velmi líbí anotace. / Goodreads / Autorovi stránky /

Hned potom následuje ZAKÁZANÁ PŘITAŽLIVOST od české autorky Kateřiny Petrusové. ZP je už třetí knihou v sérii o Bavettovic chlapech, což je velmi dobře čitelná romanťárna s vždy nějakou zajímavou zápletkou. A pokud autorka nezměnila svůj styl psaní, tak se i teď máme rozhodně na co těšit. A rozhodně se chystám i na její knihu S hlavou v pejru, která nedávno vyšla. / Fragment / Goodreads / Autorka /

Další kniha mě až tak neokouzlila, spíše mě zaujala tím, jak je...vyčuhující. Nevím, jak to lépe říci. Obálka na mě působí lehce přeplácnutě, ale nebýt té zelené, možná bych byla hodnější. A z anotace se už dopředu trošku bojím aby se nejednalo o něco podobného jako příběhy od L.J.Smith, tím mám na mysli, takové totálně odpočinkové, u kterých člověk nemusí ani přemýšlet. Což sice není špatné čtivo, ale já raději nadprůměr. Ještě bych doplnila, že se pravděpodobně jedná o trilogii. Takže OSUDOVÁ PŘITAŽLIVOST je možná krok do neznáma, ale občas stojí za to zariskovat. Hop nebo trop. / Goodreads / Autorka /

Pak tu máme fantasy od mladé české autorky. NAROZEN O PŮLNOCI mi na první pohled připomíná Eragona, ale téhle deformace se asi hned tak nezbavím. Každopádně už anotace napovídá, že příběh bude od toho Eragonova odlišný, ale draků, jeho jezdce, kouzel, Dračích hor a jiných drobnůstek se tam dočkáte taky. Myslím, že to bude stát za přečtení, už jen kvůli tomu abyste prozkoumaly jak se dá dračí svět ještě rozvinout. / Goodreads / Autorka /

                   

Jako další jsem byla upozorněna kamarádkou na sérii ELYONOVA ZEMĚ, která má nyní nové vydání. A ktou se přiznám jsem ještě nečetla - a prý bych měla. Takže vás na ni taky upozorňuji. Dle mého to vypadá na zajímavou fantasy plnou kouzel a dobrodružství. / Fragment / Goodreads /


Další kniha od Nancy Gideon VOLÁNÍ KRVE. Upřímně jsem byla ze změny obálek po druhém díle lehce rozpačitá. Zprvu jsem nechápala, co se to safra děje. Až pak mi došlo, že série pokračuje, jen obálky se změnily. A jelikož se mi první i druhý díl líbily. Na třetí i na čtvrtý se jisto jistě chystám. Akční napětí, nerozhodnost Charlotte a věrnost Maxe jsou prostě k zbláznění a přitom tak super. Možná jsou moje protichůdné pocity trochu zmatené, nicméně, za mě do knihy rozhodně běžte.
/ Goodreads /

Nakonec tady mám dva díly série HŘÍŠNÉ TAJNOSTI. Tohle by měla být eroťárna, ale už teď mám z anotace pocit, že se u toho budu spíš smát. Povězte, která žena by dobrovolně předstírala, že je luxusní prostitutka, jen aby získala muže, kterého sotva potkala? Možná se mýlím a kniha mě překvapí, každopádně k ní budu přistupovat už s jistým nadhledem a brát to tak, že to nejspíše bude velice vtipné, ale rozhodně si to chci přečíst. Protože ten červíček, co mi hlodá uvnitř hlavy chce vědět, jaká ta kniha ve skutečnosti je.
/ Goodreads

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

To je, abych tak pravdu řekla z toho co mě zaujalo a má vyjít zhruba vše. Doufám, že jsem vám ukázala něco co vás zaujalo. Všechny obrázky knih jsou vyříznuty z edičního plánu nakladatelství Fragment.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0