Nejnovější články

Goodreads TAG

By 17:15


Vlastně jsem se pořádně do žádného TAGu nezapojila - snad jen jednou, takže doufám nebude vadit, když se taky připojím tomuto GR TAGu. :)
Pozn.: A velice brzy jsem přišla na to, že bez zapnuté Goodreads tenhle TAG nedám. :D



Jakou knihu jste naposledy přečetli?
Foreplay od Jill Myles. Je to taková kraťoulinká novela. Má asi 14 stránek, já četla CZ (fan) překlad.

Co právě čtete?
Toho je víc, ale aktivně čtu Ohnivé srdce od R.Mead a Inheritance od Ch.Paoliniho.

Jakou knihu jste naposledy zařadili do poličky to-read?
Čtvrtý díl ze série Manželství s milionářem v AJ - The Marriage Merger.

Jakou knihu si plánujete přečíst, až dočtete, co právě čtete?
Vidím to na Město padlých andělů nebo Vzpomínky stínů.

Používáte hvězdičkové hodnocení?
Ano, jak na GR, tak na blogu. Vedu tedy i půl-hvězdičky, ale na GR dávám celé a do popisu píšu ty poloviny.

Zúčastňujete se 2014 reading challenge?
Ráda bych, jenže moje Goodreads se rozhodlo mi prostě nefungovat v tomhle ohledu. Ale mám v plánu přečíst 50 knih, a zatím se mi jich podařilo přečíst 12. Tak uvidíme. Počítám s tím, že budu mít čím dál tím méně času.

Máte wishlist?
Pomyslný v hlavě. Spousty věcí si pamatuju - jako například knihy co si chci prostě přečíst/pořídit. Jinak mi dobře slouží to-read polička.

Jakou knihu si plánujete koupit jako další?
Těch je víc, ale tak třeba ŽÁR od Mayi Banks.

Jaké jsou vaše oblíbené citáty? Podělte se!
Já si citáty z knih nepíšu, takže vám z hlavy nic nepovím, ale třeba teď mě dojímají některé hlášky z Ohnivého srdce a spousta jich byla v Nabíječovi.

Vaši oblíbení autoři?
Patricia Briggs, Kim Harrison, Richelle Mead (kromě Sukuby, to nechápu jak mohla napsat), Kateřina Petrusová, J. Frost, J. Kagawa (pořád rozdýchávám zastavení vydání Iron Fey), C. Clareová a další...

Jste v nějaké skupině?
Myslím, že ne.

Nějaká otázka, kterou chcete přidat?
Nic mě nenapadá...

Kolik času denně/týdně strávíte na goodreads?
No, stoprocentně denně a asi tak dvě-tři hodinky? Nevím, pořad překlikávám na něco jiného a pak se na GR zase vracím.

Kdo chcete, tak si TAG udělejte, nikomu ho rozhodně vnucovat nebudu..;)


Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0