Nejnovější články

Vyhlášení vítězů - První knižní narozeniny

By 16:03 , ,


Z kalendáře na mě civí datum 27.ledna, což znamená, že vám mám prozradit jména výherců. Cen bylo pět a soutěžících tentokrát jen třicet, takže jste měli velkou šanci vyhrát. Uvědomuji si, že jsem soutěž dala na dost krátkou dobu (jednoho týdne), ale kvůli plánovanému srazu jsem to nechtěla natahovat. Co ale můžu slíbit je, že ta příští soutěž bude mít větší časové rozpětí. A teď už k výhercům, jsou to:

#28 snoopy / blog
#27 .Putta / blog
#20 Adelle R. / blog
#26 vevejunka / blog
#3 Erný / blog

Vyšlo to tentokrát dost po sobě. Nicméně to není moje vinna, nadávejte stránce random.org.  Výherce jsem již emailově upozornila a do zítřejších 20:00h čekám jejích odpovědi. Všem výhercům ještě jednou gratuluji a doufám, že budou mít z knih radost.

- - - - - - - - - - -

A s prvním rokem blogu se váže i událost. PRVNÍ SRAZ, který pořádám. Sraz bude v Brně na české (Joštova) v kavárně v Dobrovském. Blíže se o tom dozvíte tady.  Budu ráda, když se slezeme v nějakém dobrém počtu. Oficiálně sraz začíná ve tři, nicméně já a par dalších končíme dřív, takže tam budeme posedávat už od 12:00h, kdybyste se chtěl někdo zastavit.
Je to můj první mnou organizovaný sraz, takže moc té organizace vážně nečekejte. Spíš to vidím tak, že si posedáme kolem stolů a začne živá debata všech směrů a rozmanitostí od knih až po ponožky. Neděste se, ale vážně bych se nedivila. Knižní srazy prostě nejsou žádné nudné sedánky u kafe, kde se probírá jen jedna kniha za druhou. Probírá se vše! :) 




Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0