Nejnovější články

První knižní narozeniny

By 12:00 , ,


Je to tady. Můj malý zázrak slaví společně s vámi svůj první rok. A jak ho lépe oslavit, než soutěží. Nebudu se tu rozplývat nad tím co bylo, protože myslím, že pravidelní čtenáři ví, jak moc to tu mám ráda a jak moc jsem ráda za jejich přízeň. Ten rok byl prostě úžasný a já jen doufám, že budou ještě nějaké další. Přijde mi totiž, že mi s věkem ubývá čas. Ale zatím se neděste. Zatím jsem tu s vámi.

Přeji mnoho štěstí všem

Pravidla soutěže:
  • formulář můžete poslat jen jednou
  • vyplnit ho můžete ode dneška 19.ledna do 26.ledna 12:00h
  • soutěže se mohou zúčastnit jen lidé s českou doručovací adresou
  • výherce bych měla zveřejnit do 27.ledna
  • na odpověď na email o výhře máte 48 hodin
Snad jsem na nic nezapomněla. Ve formuláři je i kolonka na váš blog/web. Nedávno jsem po vás na facebooku chtěla vaše adresy blogů na sestavení seznamu, kam je dobré zabloudit. A s těmi adresami co ještě sesbírám s formuláře bych ho mohla konečně zveřejnit. V případě, že si nepřejete, abych adresu vašeho blogu zveřejňovala, mi to k ní do formuláře napište. 

Ceny na které se můžete těšit: 
Cen je nakonec pět. Většina z nich pochází z mojí knihovničky, doufám, že vám to nebude vadit (jsou jednou čtené, ale garantuji vám, že to na nich není poznat). A tady už je fotka. :)



Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0