Nejnovější články

Hromadný (re)reading ODKAZ DRAČÍCH JEZDCŮ - Eldest (Odkaz Dračích jezdců #2)

By 18:07 ,



Orig. název: Eldest
Název CZ: Eldest
Série: Odkaz Dračích jezdců (2.díl)
Autor: Christopher Paolini
Provedení: měkká, 656 stran (vyšlo i ve vázané vazbě)
Vydáno v CZ: 2009/2012
Nakladatelství: Fragment

Anotace: Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo ...
Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět! Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitých dovednostech Dračího jezdce. Ztrácí jistotu, neví komu může věřit a osud království, v němž temná ruka krále rdousí veškerý vzdor, leží i nadále právě v jeho rukou... (fragment.cz)


Moje hodnocení ke knize:
Eldest je již druhým dílem z této dračí tetralogie, kterou už jsem před lety četla. Po Eragonovi, na kterého jsem si po chvilce zvykla - tedy hlavně na to, že po dlouhé době knihu vypráví mužská postava - jsem nabyla mylného dojmu, že Eldest už bude brnkačka. Za tu dobu co jsem ho ale četla naposledy jsem trochu vyrostla a nebo už se na to prostě dívám trochu jinak. Eragonovi popisné pasáže už mě tak neberou a čekat na pořádnou akci půl knihy a víc už taky není pro mě - obzvlášť, když vím, že to přijde. Přes tuhle "kritiku" musím říct, že je to dobré čtivo. Tentokrát se tu vystřídalo i vyprávění vícero postav, takže jsme nečetli pořád jen "Eragon tohle a Eragon támhle to". Tenhle díl mám ale ráda nejen kvůli pohledům jiných postav, ale také kvůli tomu, že se většina - téměř celý - odehrává v zemi elfů a pro tu já mám slabost.


Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0