Nejnovější články

Liebster BLOG AWARD

By 12:21


Do tohoto knižního TAGu mě už před časem nominoval nějaký človíček a než jsem se dokopala k tomu TAG zveřejnit, tak se připojili další. Nakonec mě do Liebster BLOG AWARD nominovali.: Nika, Tiw, Martheen, Adelle, Anette. A protože by mi nepřišlo fér odpovědět jen na otázky jedné, tak místo toho odpovím na otázky všech, kteří mě nominovali. Předpokládám, že vám to vadit nebude.

Pravidla.: 
 • Řekněte o sobě 10 věcí.
 • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
 • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
 • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
 • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.

10 věcí o mojí maličkosti.:
1. Jsem malá osmnáctiletá studentka stavební průmyslovky, která miluje knihy.
2. Ve společnosti jsem nervózní, stydlivá a nejistá.
3. Miluji boty a vysoké podpatky, přestože mám na šteklách ještě horší rovnováhu než normálně.
4. I přes desítky nepřečtených knih co mám doma si stále nemohu pomoci a nakupuji další.
5. Moje knihovny čítají kolem 120 knih a já už se pomalu začínám bát, že mi spadnou na hlavu.
6. V blogování sice nováček nejsem, ale na bloggeru ano, takže stále chvílemi tápu a zkoumám, co se dá kde vylepšit.
7. První věc co dělám, když přijdu domů je kontrola mých emailových schránek.
8. Hrozně se těším na svoji novou knihovnu na míru do svého pidi pokoje.
9. Věčně nestíhám. Ať už se jedná o cokoli.
10. Miluju tenhle blog a snažím se, abyste ho milovali i vy.




Odpovědi na otázky od Niky.:
1. Co tě v knižní blogosféře v poslední době nejvíc potěšilo?
Fakt, že jste si z tuny blogů vybrali ten můj, abyste ho nominovali. Hrozně si toho vážím.

2. Na jakou knihu se nejvíce těšíš (a netrpělivě čekáš na den jejího vydání?)
Uff..těch je. Ale dobře, pokud mám vybrat jednu, tak v současnosti na další díl Mercy Thompson, Spálená mrazem.

3. Je ve vaší knihovně dobrý výběr knih?
Já tam už nějaká ten rok nebyla, ale co slýchám, tak nic moc.

4. Kterou z těchto možností bys zvolila? ( vždy vyber jednu možnost)
čtení ve vaně x čtení v houpací síti - Čtení v houpací síti, protože nehrozí namočení knihy.
léto x zima - Léto, jsem poněkud zmrzlý člověk, takže teplo vyhledávám, tudíš je odpověď jasná.
pes x kočka - Pes, nejlíp maxa nebo mini, tj. Jorkšír nebo Bernardský salašnický.
káva x horká čokoláda - Káva, bože jak já miluju kafe.
zmrzlina x nanuk - Zmrzlina
Austrálie x Asie - Austrálie, hurá za klokanama.

5. Komu nejčastěji sděluješ svoje dojmy z knih?
Širokému okolí prostřednictví tohohle blogu. Ale pokud máš na mysli osobně, tak to hustím asi do každého člověka co trochu čte.

6. Jaký předmět tě ve škole nejvíc baví?
KOC tj. konstrukční cvičení. Je to předmět kde se v AutoCadu rýsuje takřka cokoli - v mém případě dům.

7. Tvoje oblíbená písnička, která tě dokáže povzbudit?
Call me maybe - Carly Rae Jepsen , viděli jste ten klip. Asi taky potřebujem posekat trávník...*jde se stavět k oknu a hledat cíl se sekačkou* (http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic)

8. Kdybys na sobě mohla jednu věc změnit, která by to byla?
Nejsem ani zdaleka dokonalá, ale nic bych neměnila s mým štěstím by to totiž bylo ještě k horšímu.

9. Čeho si ceníš na své rodině?
Umění každého pobavit, rozesmát, zesměšnit a nebo srazit. Ale společně.

10. Jaké je tvoje životní motto?
Užívej každý den, protože nikdy nevíš, který bude poslední.

Odpovědi na otázky od Tiw.:
1. Jaké knihy nejraději čteš?
Urban fantasy, paranormal romace, ale občas zabrousím samozřejmě i jinam.

2. Která kniha ti doslova vyrazila dech? Proč?
Čarodějka stínů. Nečekala jsem, že mi něco může až tak moc sednout.

3. Představ si situaci, kdy se dostaneš do skladu s knihami. Mají tam všechny knihy, které kdy vyšly. I ty, které se už dávno nedají sehnat. Můžeš si odnést jen jednu knihu. Kterou by sis vybral/a?
Cooo.? To je spíš noční můra, muset se rozhodnout jen pro jednu, když je kolem tolik zlatíček. Ale ok. Nijura: Děditství koruny elfů, tou knihou jsem začínala a tou knihou i jednou skončím.

4. Kdyby si mohl/a změnit jednu věc ve svém životě, co by to bylo?
Peníze. V poslední době čím dál víc pociťuju, že bez nich to prostě nejde.

5. Myslíš, že elektronické knihy někdy nahradí ty papírové?
Možná v budoucnosti, ale dle mého názoru to bude obrovská škoda.

6. Četli ti rodiče před spaním, když jsi byl/a dítě? Pokud ano, jakou knihu?
Moji rodiče.?? Ehm, ne to fakt nehrozilo. Pohádky mi četla babička. Jaké knihy přesně vám neřeknu, ale byli to prostě pohádky.

7. Bez jaké věci si nedokážeš představit svůj život?
V současné situaci bez přítele, kterého bych občas s chutí nakopala, ale..je to jenom chlap, takže co nadělám.

8. Kdyby si měl/a možnost studovat v Bradavicích, do jaké koleje bys chtěl/a patřit?
Nestrašte, s mojí šikovností bych zničila co by se dalo. A na koleji by mi až tak nesešlo.

9. Ve kterém knižním světě bys chtěl/a žít? Proč?
Asi nevymyslím žádný knižní svět, ale pokud bych si mohla vybrat, tak asi v knihách od P.Briggs o Mercy nebo Anně.

10. Jaký je tvůj nejhorší zlozvyk? (Který ti nejvíc vadí?)
Kupit knihy a ničit záložky.

Odpovědi na otázky od Martheen.:
1.  Co tě od knihy dokáže dokonale odradit?
Naprosto příšerná obálka a k tomu děsná anotace. Popřípadě naprosto idiotský hl. hrdina/ka

2. Tištená kniha nebo e-book?
Tištěná. Sice vedu i čtečku, ale papírové knihy jsou prostě víc, hmatatelné.

3. Co ty a audioknihy?
Zkusila jsem jednou a zjistila jsem, že si to a)neužiju, b) nestíhám vnímat všechna slova , takže v konečném výsledku vím z knihy prd a jsem jen znechucená a otrávená.

4. Na jakou knihu ses nejvíc těšil/a a ona byla největším zklamáním?
Monument 14.

5. Existuje kniha, kterou všichni vychvalují a ty jsi jí nepřišel/šla na chuť?
Už zmíněný Monument 14.

6. Kdo je tvůj oblíbený autor a proč?
Patricia Briggs, její knihy mě vždy rychle vtáhnou a příběh si užiju.

7. Zkoušel/a jsi někdy napsat nějaký příběh? Jak to dopadlo?
Jednu dobu jsem psala asi 7 povídek na pokračování. A kupodivu se to lidem i líbilo. Před nedávnem jsem uvažovala, že bych se ke psaní vrátila, ale nejsem si jistá zda by to opět někdo četl.

8. Četl/a jsi za poslední dobu něco od českého autora nebo jen od zahraničních?
Hmf.. Četla jsem dvě knihy od Kateřiny Petrusové, jinak se českým autorům docela vyhýbám.

9. Jaký je tvůj největší zlozvyk při čtení?
Ničit při něm nevědomky záložku. A ignorovat okolí.

10. V křesle nebo v posteli?
V posteli. Dřív - ve starým pokoji - jsem četla v křesle, ale ono křeslo už dosloužilo, takže čtu jen v posteli.

Odpovědi na otázky od Adelle.:
1. Preferuješ e-knihy, nebo ty obyčejné? A proč?
Obyčejné. Hmotnou knihu prostě můžete ohmatat, očichat a cokoli. S ebookem to nejde.

2. Jak často nebo rychle čteš?
Čtu většinou po večerech a rychlost záleží na tom, co je to za knihu, ale cca 35 stránek za hodinu.

3. U které knížky ses smál/a nahlas?
Těch je. Ale spíš než smích u mě zaslechnete hlasité nadávky stěžující si na inteligenci toho a onoho hrdiny/ky.

4. Chodíš do knihovny? Jaký máš oblíbený žánr?
Nechodím. A oblíbený žánr..ehm fantasy?

5. Máš oblíbené nakladatelství?
Ani ne, u mě jde spíš o konkrétní knihy než o nakladatelství.

6. Jak často si kupuješ knihy?
Častěji než bych měla. Když to zprůměruju tak každý týden jednu knihu.

7. Máš u čtení nějakou "úchylku"? :)
Hihňání. Pokud přijde na nějakou pasáž, ze které je mi trapně, nebo mě pobaví nebo na mě jinak zapůsobí, tak se hihňám.

8. Kterou knižní postavu bys rád/a potkal/a a proč?
Těch je tolik, že než bych je vyjmenovala, tak zešedivím.

9. Máš v sobě autorského ducha? :)
Jééj, to asi moc ne. Já se spíš omezuju na básničky a povídky, ale nic většího bych si netroufla.

10. Půjčuješ někomu knihy? Co obvykle musí dodržet? ;)
Ne. Tedy obvykle ne, jediné dvě vyjímky jsou má nejlepší kamarádka a můj přítel. A i tehdy si dobře rozmýšlím, co půjčit a co ne. Jsem na knihy příšerně háklivá.

Odpovědi na otázky od Anette.:
1. Jak vypadaly tvé blogové začátky?
To bylo ještě na základce na blog.cz, kdy jsem měla takové ty deníčkovské blogy. A žádná velká sláva. Jasně pár lidí tam chodilo a komentovalo, ale jak říkám nic extra. A co se jedná mých začátků na bloggeru, tak mám pořád pocit, že jsem začátečník.

2. Kdybyste měli šanci stát se kteroukoli nadpřirozenou bytostí, která by to byla a proč?
Napřed jsem zase myslí zabrousila k vlkodlakům a kožoměncům, ale pravda je, že bych spíše dala přednost být čarodějka. Oplývat magickou mocí bez hranic. Ale bylo by tak těžké to nezneužívat.

3. Je nějaké místo kde čteš nejradši?
Moje vlastní postel.

4. Četli jste nějakou knihu více než třikrát?
První díl stmívání už mi prošel rukama tolikrát, že už je malinko odrbaný, a to už je co říct. Normálně moje knihy vypadají jako nové.

5. Kolik máš doma nepřečtených knih?
Huhuu.. Kolem čtyřiceti.

6. Sleduješ filmy, které mají knižní předlohu? Je nějaký takový film, který se ti líbil víc než kniha nebo se jí alepoň přiblížil?
Viděla jsem pár filmů podle knižní předlohy. A většinou musím oddělit film od knihy, protože kdybych si to spojila, tak bych byla zklamaná.

7. Posloucháš při čtení nebo psaní recenzí písničky?
Ne, okolní zvuky mě rozptylují a já se pak nedokážu soustředit.

8. Co děláš ve volném čase?
Čtu si, jsem s přítelem a nebo rýsuji výkresy do školy.

9. Je něco, co už v knihách nemůžete vystát?
Když jsou knihy na jedno brdo a neliší se téměř v ničem.

10. A jedna hodně typická otázka. E-book nebo tištěná kniha?
Tištěná..;)

Otázky pro mnou nominované.:
Nejsou, protože jak jsem se dívala, tak už byli nominovaní snad všichni, takže protentokrát vystoupím z řady a nebudu nikoho nominovat.

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0