Nejnovější články

Hromadný (re)reading ODKAZ DRAČÍCH JEZDCŮ - začínáme s Eragonem

By 18:57 , ,


A je to tady. Sice už máme začátek října úspěšně či méně úspěšně za sebou, nicméně z technických důvodů jsem byla nucena vydat článek až dnes. 
Od prvního října započal Hromadný (re)reading Odkazu Dračích jezdců, začalo se prvním dílem, který nese název Eragon. Mnozí ho četli, najdou se tu i tací, kteří mají premiéru. A mě teď zajímá, jak jste na tom se čtením - zda jste už začali, nebo to necháváte na poslední chvíli. Napište mi klidně i na kolikáté jste zrovna straně, a to klidně několikrát. Ráda se podívám, jak vám to jde. A nezapomínejte, že nejde o rychlost, ale o to, si čtení užít. ;)




SEZNAM ÚČASTNÍKŮ



  • Mezi nebem a peklem (Cathy) 
  • A little hidden world (Aithne)  
  • Knižní šílenci (Lady.Ge) 
  • Bookshelf Stories (Anette)  
  • Swan-n (Veru)  
  • Storycollector  
  • Svět jedné otravné Katrin... (Katrinka)
  • Roxanne's bookshelf (Roxanne)  
  • World of Fantasy (Hanča) 
  • Niviat blog (Niviat)  
  • Dragitino doupě (Dragita) 
  • Filip /jeho články budou zveřejňovány tady jakožto hostující/


  • Já začnu Eragona číst zhruba za půl hodiny a můj postup můžete sledovat buď tady pod článkem v komentářích, nebo na goodreads.


    CENY DO SOUTĚŽE
    Pokud vás zajímá, o co se bude na konci HR soutěžit, tak o tyto krásky, které věnovalo nakladatelství Fragment



    A takto nádherně se budou vyjímat někomu v poličce. 


    Možná by tě mohlo zajímat...

    0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0