Nejnovější články

Student knihomol 2 - úvod

By 11:24 ,


Jelikož se nám prázdniny nachýlily ke konci, tak přichází další ročník Studenta knihomola - přesněji již druhý. A nebyli by jsme to my, kdyby jsme i ve školním roce nečetli nějaké ty knihy a Student knihomol je projekt právě pro nás. Od 2.září až do konce školního roku, a pak znovu (snad) nastoupí Prázdninový knihomol.

Je mi úplně jedno jakým způsobem si svoje články přizpůsobíte. Ty články mají být hlavně pro vás, takže si je přizpůsobte podle sebe. Já bych vám jen poradila, abyste uvedli: jméno autora, knihy, série, počet stran... a ten zbytek už je na vás. Zda budete články zveřejňovat každý týden (stejně jako Prázdninového knihomola) nebo každý měsíc, to už je vaše věc. Já budu články zveřejňovat každý měsíc. Moc toho kvůli škole asi nepřečtu, takže sem nechci dávat prázdné články. Každopádně pod článek dám vždy i linkovač, kde budu ráda, když dáte odkazy na vaše články. Já si je ráda pročtu a věřím, že v mnohých najdu inspiraci. A pokud budete dávat články třeba po týdnu, tak mi do linkovače prostě hoďte všechny články co jste za ten měsíc napsali v rubrice Student knihomol. ;)

Dál už nemám co bych napsala. Pod článkem je umístěn linkovač, kde se můžete zapsat, pokud máte v plánu se zapojit do Studenta knihomola 2. Pokud si vzpomenete, tak napište: Jméno blogu (Přezdívku).




Možná by tě mohlo zajímat...

3 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0