Recenze: Tweety s city - Elizabeth Rudnicková

By 9:00 , , ,

Claire se po prázdninách vrací do školy a doufá, že tentokrát uloví kluka svých snů. Claire už dlouhou dobu pošilhává po  JD Whitcombovi, ale on si jí ne a ne všimnout. A pak od něj jednou dostane tweet. Ano, takhle prostě to začalo, ale bude to mnohem komplikovanější, než se zdá. Myslela si, že Jack (JD Whicomb) ani neví o její existenci. Najednou se zdá, že je jí bližší než kdo jiný a skvěle si rozumí. Co na tom, že jde jen o tweety. Vše časem přijde.

Claire má svoji nejlepší kámošku Lottie, která věčně řeší nějaké trable s kluky. Claire je její pravý opak, ta jí spíš podporuje a malinko tiše závidí. Většinu svého času tráví s koňmi, tedy pokud zrovna netrčí ve škole, nebo někde nepobíhá s Lottie. Kromě Lottie má, ale Clare i dva kámoše: Benneta a Willa. Bennett píše Žvanila, což je pravidelný blog a miluje sci-fi. Will je oproti němu trochu víc v pohodě.Píše tuším, sportovní sloupek do školních novin, i když je na sport totální nemehlo.

Claire se konečně plní její sny - napsal jí JD Witcomb. A k jejímu štěstí nutno dodat, že ne jednou. Ovšem pořád musíme zůstávat nohama na zemi, je to jen twitter, a tohle je teprve začátek.

Kniha je udělaná originálním způsobem - je v ní namixováno spousta emailů, blogů a především tweetů. Bohužel tohle střídání a přeskakování s tweetu na tweet je dost rušivé. Já se do knihy nemohla ani pořádně začít a to přeskakování mě hodně otravovalo. Nicméně grafická stránka knihy je dost hezká. Okolo tweetů, emailů nebo blogů je vždy nějaký hezký motiv.

Co se týká obsahu, tak taky neočekávejte žádné zázraky, ale spíše průměrné - možná hodně průměrné - čtivo. Nicméně na zaplnění pár volných večerů naprosto ideální. A doporučila bych ho spíše věkové skupince okolo patnácti. Ne, že by se to starším nelíbilo, ale myslím, že tu mladší věkovou skupinku to zaujme více. Na můj vkus je to až moc strohá kniha s jednoduchým příběhem, který jsem si sice ráda přečetla, ale jednou stačilo.

Moje hodnocení knihy: 2.5/5

Orig. název: Tweet Heart
Název CZ: Tweety s city
Autor: Elizabeth Rudnicková
Provedení: měkká, 272 stran
Vyšlo v CZ: únor 2012
Nakladatelství: CooBoo

Česká anotace: Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu… (cooboo.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství CooBoo

1 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0