Nejnovější články

Letní knižní HOP 2013 - VYHODNOCENÍ

By 13:21 , , ,


Hezké odpoledne,
nastal den vyhlášení výsledků HOPu. Zapojilo se vás 160, což je naprosto úžasný počet. Vaše odpovědi ve formuláři jsem pročetla, na některé už jsem reagovala na facebooku. Některým jsem odepsala přímo na email a pár širších dotazů zodpovím ještě v samostatném info článku. Každopádně jsem ráda za vesměs kladné reakce na tenhle blog a na pořádání HOPu. Je fajn mít taky jednou zpětnou vazbu od vás. :)

A teď k HOPu a výhercům. Původně měli být tři, nicméně se někde stala chybka (pravděpodobně jsem někde něco zmrvila jako obvykle..:D ) a dvě knihy nedorazily, takže nakonec budou výherci jen dva. Ale nevěšte hlavu, co nevidět tuším Syki bude pořádat nějakou soutěž a já nebudu pozadu - i když možná maličko jo. A teď už k vítězům, kterými jsou...



 Nemožná holka @adorkable 
vyhrává #5 - Šílenka




Zavřít oknoZavřít okno

vyhrává #53 - Anette

Oběma výhercům gratuluji a emaily už jsem odeslala. A také děkuji knižní distribuci EUROMEDIA a knižnímu obchodu KNIHCENTRUM.


Edit. 27.srpna

Došla kniha Železná dcera a Železný král, takže jsem pomocí random.org losovala výherce, kterým je:


vyhrává #119 - laurdes

Možná by tě mohlo zajímat...

3 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0