Nejnovější články

Recenze: Nenávist až za hrob - Jeaniene Frost

By 13:13 , , , , ,


Co na to říkám já...(může obsahovat spoilery)
Život Catherine se mění o stoosmdesát stupňů jak v práci, tak v osobním životě. Její role coby návnady jde do kytek, protože už ji její pověst Zrzavé smrtky předchází, Bones ji požádá o ruku, s Tatea se stane upír a její matka zázračně mění názor? Trochu moc na jednoho poloupíra, ne? A taky že ano. Nikdy nic není tak snadné, jak se zdá. Dvojnásob to platí u nečekaných nabídek. Bonesův velmistr Mecheres  se ozval a nabídl mu spojení klanů a něco ze své moci. Je ale jasné, že nic není bezdůvodně a už vůbec ne zadarmo. Za všechno se platí. 

Už od začátku, když jsem zase přivykla prostředí, tak mě dostaly ty hlášky. Je jedno, jestli Catiny nebo Bonesovi. Oni oba mají tak super hlášky, že lepší už to být nemůže. Vtip, ironie a sarkasmus, stačí si jen vybrat. Bones a Cat jednoduše patří k sobě. A i když je Bonesovi okolo dvouset let, má pochybnou minulost a prolezl za tu dobu snad každou druhou postel, tak je na něm něco, co ženu upoutá. Cat je podle něj malé neopeřené kuře, ale pere se s tím statečně. Upřímně jsem byla překvapená, jak moc se od prvního dílu změnila. Dřív si ničím nebyla příliš jistá, jednala impulsivně a ani boj nebyl úplně ideální. Nyní po letech je to sebejistá a pekelně nebezpečná Zrzavá smrtka, která si je sakramentsky jistá v kramflecích. 

Začáteční proslov nebo něco tak nudného jako úvod tady vážně není. Autorka se s nikým nemazlí a hlavní hrdinku hned posílá do akce. Catina práce je díky její pověsti ohrožena, ale to není to nejhorší, co ji trápí. Tate se stal upírem a dává jasně najevo, že pro něj Cat není jen kamarádka, což ho může brzy stát život. O život tu jde ale i někomu jinému a to přímo Cat a Bonesovi. Catin tatíček si na ni vzpomněl a rozhodl se, že by bylo fajn, kdyby už nežila a to všemi možnými způsoby. A ohledně Bonese, nuže Mecheres mu svou moc nedal bez důvodu. Jméno Patra mi přišlo dost neobvyklé a neměla jsem ho ráda stejně, jako osobu, které to jméno patří. Je to zlá mrcha bez srdce.

Celou knihu jsem si maximálně užila. Našly se tam momenty, kdy byla kniha opravdu velice neuvěřitelná. Vím, že je to má být fantasy, ale pár momentů bylo prostě moc i na mě, takže jsem se nad nimi trošku pozastavila, ale nic závratného to nebylo. Za to hříšné chvilky s Bonesem byly k nezaplacení - obzvláště hádka v jeho podání je dost lákavá. Příběh nepostrádal ani akci - na každém kroku se zabíjeli nějací upíří, zombie nebo jiná havěť - a spád. Lépe jsem poznala další postavy knihy a zase se o kousek víc dozvěděla o upíří politice - tedy spíš o hodně víc. 

Moje hodnocení obálky: 3/5
Moje hodnocení knihy: 4.5/5


Něco užitečného navíc...

Orig. název: At Grave's End
Název CZ: Nenávist až za hrob
Série: Noční lovci (3.díl)
Autor: Jeaniene Frost
Provedení: vázaná, 240 stran
Vydáno v CZ: únor 2013
Nakladatelství: Fantom Print

Česká anotace: Cat společně se svým upírským milencem Bonesem dál pomáhají zvláštnímu oddělení Národní bezpečnosti v lovu nebezpečných nemrtvých bytostí. Situaci komplikuje to, že Cat, napůl člověk a napůl upír, začíná být jako Zrzavá smrtka až příliš proslulá, a navíc s ní má stále ještě nevyřízené účty její biologický otec, sadistický upír Max.
K tomu všemu dostane Bones nečekanou nabídku, která se jen tak neodmítá. Jeho Velmistr, starý egyptský upír Mecheres, mu předá část své moci a navždy tak propojí jejich klany. Za všechno se ale musí platit a rovněž tato na první pohled skvělá šance v sobě skrývá nebezpečí, které může znamenat nejen odloučení, ale i smrt. (bux.cz)

Knihu lze zakoupit: na stránkách nakladatelství FANTOM Print

Zdroje obrázků: # / # / #

Možná by tě mohlo zajímat...

6 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0