Nejnovější články

Informace

By 18:30


Zdravím vás moji milí, mladí čtenáři. Mám pro vás (pro mně) pár docela důležitých informací. Začneme založením blogu. Tenhle miláček byl založen 20/01/2013 s úmyslem změnit působiště, nikoli zaměření. Předtím jsem působila na blog.cz, kde mi "doména i hosting" přestali stačit. Starý blog najdete pod názvem between-heaven-and-hell. Ačkoli je dlouhou dobu neaktivní a pravděpodobně bude smazán.

Současný blog, umístěný na blogspot.cz je zaměřen převážně na knižní recenze. Chtěla bych, aby časem byl přímo přecpaný informacemi o knihách a různých projektech.Tak uvidíme, jak se mi to podaří. Prozatím doufám, že se vám tu líbí a máte co číst.

Asi nebude od věci prozradit na sebe pár drbů. Když už pro vás píši, tak by bylo fajn, kdyby jste si každý udělal nějakous takous představu, co za střeštěnce vám tu vlastně motá hlavy. Ale fotky vážně nečekejte. Možná později. Jsem člověk co se šíleně nerad fotí. Ale teď už nějaké to info.

Všichni mě znáte pod jménem Cathy. A asi nikoho nepřekvapí, že mi tak lidé říkají i v běžném životě. Teď je mi momentálně krásných 19 let. Narodila sem se v měsíci lásky, jsem blíženec a introvert. Jsem naprosto spokojená, když se můžu zavřít ve svém pokoji s knihou a zapomenout na celý svět. Nevyhledávám zrovna moc společnost více lidí a fakt nechtějte vidět jak to vypadá, když jsem ve škole zkoušená - je to děs (spousta lidí a mizivé vědomosti). 

Mám ráda hudbu všech možných žánrů a řídím se heslem "Poslouchej co se ti libí, ne co ti diktují lidé." , takže nakonec poslouchám od všeho trošku. Další věcí co mám ráda jsou boty. Ach ano, která holka nemá ráda boty? Lodičky, kecky, kozačky, semišky, polobotky..je tolik druhů, tolik barev. Zbožňuji boty s vysokými podpatky, ovšem je utrpení v nich chodit, takže raději sahám po pohodlných keckách nebo žabkách. 

Moji největší lásku už znáte. Je to láska ke knihám. Jako malá jsem k nim neměla zhola žádný vztah, a to ani na základní škole. Číst jsem začala až v devátém ročníku a od té doby na knihy nedám dopustit. Vyplňují mi prázdná místa v srdci a ochraňují mě před realitou. Snad nejvýznamnější kniha je pro mě Nijura: dědictví koruny elfů, díky této knize jsem přišla na to, co chci vlastně číst. Za dobu co čtu jsem přečetla spoustu úžasných knih a na mnoho z nich tu jistě najdete recenze. 

V současnosti chodím na brněnskou střední školu do maturitního ročníku. Kdyby snad někoho zajímalo na jakou, tak je to Stavební průmyslová škola. A já se vážně těším, až řeknu "Sbohem" a už do té budovy - z ulice nádhernou ovšem z pohledu ze dvora připomínající spíše Azkaban - vypadnu! Mám ráda obor co studuji, ale každodenně dojíždět do Brna mě zabíjí (pomalou a bolestivou smrtí).

A třešinka na dortu. Asi jste si všimly, že knihy co čtu jsou jen v češtině. Ano. Na jazyky jsem nikdy moc nebyla. Na základce jsem se učila ruštinu, že které si už vzpomenu jen na základy a angličtina silně pokulhává. Chtěla bych si přečíst knihy, co u nás nevyšly, ale nemám dostatečnou slovní zásobu a ani určování časů nikdy nebylo mým šálkem čaje. Snad se to do maturity zlepší. A moc času mi už nezbývá...




Možná by tě mohlo zajímat...

3 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0